Znamy zwycięzców tegorocznej edycji PR Wings
15.11.2024, 14:08
Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka otrzymał nieżyjący już Adam Łaszyn (fot. materiały prasowe)
Kampania społeczna "Dom zaczyna się od serca" marki Pepco oraz kampania dotycząca nowotworów dziecięcych "(P)okaż serce" (Good One PR, Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka) otrzymały Nagrody Specjalne w tegorocznej edycji konkursu PR Wings.
Podczas wydarzenia wręczono również Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka, którą w tym roku otrzymał nieżyjący już Adam Łaszyn.
Nagrody w poszczególnych kategoriach otrzymały następujące kampanie:
- Angażujący event - Kongres Pamięci Narodowej. Historia mówi przez pokolenia (El Padre)
- Branża FMCG - Łączy nas najlepszy skład (Publicon)
- Branża motoryzacyjna - Jazda bez czytanki (Imago Public Relations, A4 Katowice - Kraków)
- Efektywność roku - Barometr prawa (Grant Thornton Polska)
- Employer Branding - Dzień Zdrowia pamięci Joanny Sawczyn (Grupa Muszkieterów)
- ESG i CSR - Zastygliśmy na Dworcu Centralnym (Erbud Group, Fundacja ERBUD)
- Finanse i ubezpieczenia - Możesz liczyć na ekspertów rankomat.pl (rankomat.pl, InnerValue)
- Kampania edukacyjna - Jazda bez czytanki (Imago Public Relations, Stalexport Autostrada Małopolska)
- Komunikacja B2B - Autopay. Od niezawodnych produktów do rozpoznawalnej marki (Autopay, Profeina)
- Komunikacja kryzysowa - Wchodzę do banku 16:55 – kryzys przekuty w sukces marki (mBank Polska)
- Komunikacja w mediach społecznościowych i Influencer marketing - Czas na #tantiemyzinternetu! (Stowarzyszenie Filmowców Polskich)
- Komunikacja wewnętrzna - Pamiętaj o okularach ochronnych (Erbud Group)
- Komunikacja z wykorzystaniem narzędzi AI - Prymus – kampania "Otwarci na zmianę" (180heartbeats + Jung v. MATT, Monday Group)
- Nieruchomości, budownictwo, infrastruktura - Akcja Tron – kampania edukacyjna (WCTRON, Apollo 360 - Agencja marketingowa)
- Ochrona przed dezinformacją - Jazgot – kryminalny serial audio o oszustwie finansowym (mBank Polska, Molecular Worldwide, Voice House)
- PR korporacyjny - Barometr Providenta (Provident Polska)
- PR produktowy - EA SPORTS i PROSTO – nowa drużyna wchodzi do gry (Monday Group, EA - Electronic Arts)
- Przemysł, chemia, energetyka - Elektrownia Atomowa w Minecrafcie (Lifetube, Defence24.pl)
- Public Affairs i Lobbying - Czas na #tantiemyzinternetu! (Stowarzyszenie Filmowców Polskich)
- Rynek zdrowia - (P)okaż serce – kampania dotycząca nowotworów dziecięcych (Good One PR, Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży)
- Sport, turystyka, hotelarstwo - Poland Soul Travel (oLIVE media, Polska Organizacja Turystyczna)
- Technologia i innowacje - Warsztaty Vasco Electronics "Z technologią przez świat" (Melmak)
- Transport, spedycja, logistyka - Jazda bez czytanki (Imago Public Relations, Stalexport Autostrada Małopolska).
PR Wings ma na celu promowanie profesjonalnych, etycznych i wyróżniających się praktyk w zakresie public relations i komunikacji. Mogą w nim brać udział zarówno firmy, agencje zajmujące się komunikacją, jak i krajowe urzędy oraz instytucje publiczne, inne podmioty trzeciego sektora, pozarządowe i samorządowe, które przeprowadziły działania komunikacyjne w Polsce lub za granicą.
Magazyn "Press" jest patronem medialnym wydarzenia.
(KAP, 15.11.2024)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter