„Polityka” i „Newsweek” nie zyskały na zmianie władzy  |  Prezydent odznaczył Czabańskiego  |  Puls 2 chciał rozliczać programy realizujące koncesję także w porze nocnej  |  Canal+ Polska jedynym właścicielem  |  Stacje naziemne TVN emitują więcej reklam addressable TV  |  Platforma telewizyjna z kanałami TVMN i Telewizja Republika  |  Sweet.tv uruchomił pięć kolejnych kanałów FAST  |  Oglądalność "Kabaretowych przebojów" w Zoom TV  |  Prime Video z kolekcją anime  |  Nowy program poradnikowy TVP 2  |  Wyniki wydawcy "Przekroju"  |  Dziennikarka "Wysokich Obcasów" prowadzi audycję  |  Castorama ponownie wysyła  |  Ryanair dostanie 20 mln zł  |  Polskie Radio PiK wybierze agencję  |  AI zdefiniuje przyszłość programmatic  |  Jon Stewart pozostanie w "The Daily Show"  |  Założyciel ByteDance, właściciela TikToka, jest najbogatszym Chińczykiem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

„Polityka” i „Newsweek” nie zyskały na zmianie władzy  |  Prezydent odznaczył Czabańskiego  |  Puls 2 chciał rozliczać programy realizujące koncesję także w porze nocnej  |  Canal+ Polska jedynym właścicielem  |  Stacje naziemne TVN emitują więcej reklam addressable TV  |  Platforma telewizyjna z kanałami TVMN i Telewizja Republika  |  Sweet.tv uruchomił pięć kolejnych kanałów FAST  |  Oglądalność "Kabaretowych przebojów" w Zoom TV  |  Prime Video z kolekcją anime  |  Nowy program poradnikowy TVP 2  |  Wyniki wydawcy "Przekroju"  |  Dziennikarka "Wysokich Obcasów" prowadzi audycję  |  Castorama ponownie wysyła  |  Ryanair dostanie 20 mln zł  |  Polskie Radio PiK wybierze agencję  |  AI zdefiniuje przyszłość programmatic  |  Jon Stewart pozostanie w "The Daily Show"  |  Założyciel ByteDance, właściciela TikToka, jest najbogatszym Chińczykiem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

„Polityka” i „Newsweek” nie zyskały na zmianie władzy  |  Prezydent odznaczył Czabańskiego  |  Puls 2 chciał rozliczać programy realizujące koncesję także w porze nocnej  |  Canal+ Polska jedynym właścicielem  |  Stacje naziemne TVN emitują więcej reklam addressable TV  |  Platforma telewizyjna z kanałami TVMN i Telewizja Republika  |  Sweet.tv uruchomił pięć kolejnych kanałów FAST  |  Oglądalność "Kabaretowych przebojów" w Zoom TV  |  Prime Video z kolekcją anime  |  Nowy program poradnikowy TVP 2  |  Wyniki wydawcy "Przekroju"  |  Dziennikarka "Wysokich Obcasów" prowadzi audycję  |  Castorama ponownie wysyła  |  Ryanair dostanie 20 mln zł  |  Polskie Radio PiK wybierze agencję  |  AI zdefiniuje przyszłość programmatic  |  Jon Stewart pozostanie w "The Daily Show"  |  Założyciel ByteDance, właściciela TikToka, jest najbogatszym Chińczykiem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 28, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Info wyróżnia w swoich programach najważniejszy temat danego dnia

W piątek tematem dnia w TVP Info był raport Ministerstwa Obrony Narodowej dotyczący oceny funkcjonowania podkomisji smoleńskiej (screen: TVP Info)

TVP Info zaczęła wyróżniać w swoich programach najważniejszy temat danego dnia.

Informacje, rozmowy i analizy reporterów przy ścianie wizyjnej dotyczące tego tematu są oznaczane na ekranie dodatkową grafiką z podpisem.

Zmiany w TVP Info

Jak ustaliliśmy, stacja chce w ten sposób uporządkować swoją antenę. Tak, aby widz od razu po włączeniu telewizora dowiadywał się, co jest wiodącym tematem dnia.

Czytaj też: OFF Radio Kraków rezygnuje z audycji AI po protestach, negatywnych komentarzach i petycji

I tak np. w piątek tematem dnia w TVP Info był raport Ministerstwa Obrony Narodowej, dotyczący oceny funkcjonowania podkomisji smoleńskiej. W trakcie gdy stacja informowała o jego szczegółach, na ekranie pojawiała się grafika pokazująca ten raport z podpisem "Raport MON. Temat dnia".

Inne stacje informacyjne oznaczają graficznym ozdobnikiem głównie wydania specjalne.

Pod koniec września TVP Info zmienił logo, oprawę i zaczął nadawać z nowego studia.

Według Nielsen Media we wrześniu stacja miała średnio 2,08 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (spadek z 5,33 proc. we wrześniu 2023 roku).

Czytaj też: Maciej Świrski przekonywał za granicą, że jest prześladowany przez polskie władze

(MNIE, 28.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.