Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oglądalność teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2. Średnio 556 tys. widzów

Program jest oparty na formacie "The Money Drop" z katalogu Banijay. Polską wersję produkuje Endemol Shine Polska (screen: Tvp.pl)

Teleturniej "Postaw na milion", którego prowadzącym jest Łukasz Nowicki, ogląda w TVP 2 w nowym paśmie średnio 556 tys. widzów.

Nowe odcinki Dwójka emituje od 6 września w piątki o 20.45. Nadając teleturniej, stacja ma średnio 4,86 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 3,53 proc. w komercyjnej 16-49 i 3,55 proc. w komercyjnej 16-59. Dotychczas (dane do 11 października) najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 4 października – 604 tys.

Czytaj też: Widownia programu informacyjnego "Dzień w godzinę" w TVP Info

Dla porównania, we wrześniu 2024 Dwójka notowała średnio 5,74 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 4,13 proc. w komercyjnej 16-49 i 4,29 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

Jesienią rok temu, ale po pierwszym miesiącu, program miał średnio 537 tys. widzów (wtedy jeszcze nadawano go w czwartki o 20.50).

Program jest oparty na formacie "The Money Drop". Produkuje go Endemol Shine Polska.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: "Fakty" najpopularniejszym programem informacyjnym we wrześniu

(MNIE, 16.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.