Dział:

Dodano: Październik 10, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

YouTube Works Awards wraca do gry. Startuje nowa edycja konkursu

Do 15 listopada br. trwają zgłoszenia do czwartej polskiej edycji YouTube Works Awards – konkursu, który nagradza najbardziej efektywne i kreatywne kampanie wideo na YouTube. Statuetkę będzie można zdobyć w 7 kategoriach, w tym całkowicie nowej - Tech Pioneer.

Do konkursu można zgłaszać projekty, które swoje premiery na YouTube miały w okresie sierpień 2023 - wrzesień 2024. Jury, złożone z 28 ekspertów i ekspertek branży marketingowej, wybierze najbardziej kreatywne i innowacyjne kampanie, które znacząco wpłynęły na wyniki finansowe firmy lub marki.

Tegoroczna edycja rozstrzygnie się w poniższych kategoriach:

• “Unskippable” Creative

W tej kategorii liczy się historia, a w grę wchodzą wszystkie formaty, które mogą być wykorzystane w budowaniu narracji.

• Ingenious Insight

Insight powinien być na tyle precyzyjny, aby trafić do wybranej grupy i na tyle uniwersalny, żeby każdy mógł się z nim zidentyfikować. 

• Action Driver

W tej kategorii liczą się mierzalne działania i wskaźniki takie jak ruch na stronie, zebrane leady, działania użytkowników oraz sprzedaż.

• Force for Good

Wyróżnione tutaj zostaną działania CSR organizowane przez znane marki oraz działania organizacji pozarządowych i lokalne inicjatywy, których celem jest rozpowszechnianie pozytywnych idei lub ochrona wybranych mniejszości i zasobów.

• The Underdog

Kategoria specjalnie dla firm, które zatrudniają mniej niż 100 pracowników, niewielkich brandów oraz marek osobistych, które wykorzystują YouTube. 

• Full Funnel Marketing on YouTube

Dla kampanii, które płynnie integrują etapy budowania świadomości, rozważania i działania. Tutaj liczą się szczególnie błyskotliwie budowane media plany i dokonania, które są ich wynikiem.

• Tech Pioneer

AI to największy gamechanger ostatnich lat. Jest to nowa kategoria dla kampanii, w których szeroko rozumiane „nowe technologie” zmieniły zasady gry na każdym poziomie.

Ponadto zostanie przyznane Grand Prix konkursu dla jednej spośród wszystkich zgłoszonych kampanii, która wyznacza nowe ścieżki: trafia do mediów, przekracza granice reklamy, staje się częścią popkultury i wnosi ważny głos do społecznej debaty.

Konkurs YouTube Works Awards, organizowany przez Google w globalnym partnerstwie z Kantarem, odbywa się w Polsce po raz czwarty. W 2023 roku Grand Prix zdobył ING Bank Śląski za kampanię “Złap hakera”. Nagrodzone zostały też Decathlon (Matura z WF-u), Epaka.pl (#miejtozgłowy z epaka.pl), Health Labs Care (Mam siebie na całe życie) oraz YES (Jestem przyszłością).

YouTube ulubioną platformą wideo Polaków

Google podczas tegorocznego YouTube Festival przedstawił wyniki najnowszego badania, przygotowanego przez Kantar, dotyczącego oglądalności YouTube w Polsce. Dane wskazują, że Polacy spędzają średnio 50 minut dziennie na oglądaniu YouTube, a 81% widzów w Polsce deklaruje, że YouTube jest ich ulubioną platformą wideo, co wyraźnie przewyższa średnią konkurencyjną (69%). 

Kampanie do konkursu można zgłaszać do 15 listopada 2024 roku poprzez wypełnienie formularza na stronie YouTube Works: https://yt.be/workspl

Udział w konkursie jest całkowicie bezpłatny.

(10.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.