Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 12, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Seriale liderem kanałów serialowo-filmowych, ale przewaga nad Stopklatką maleje

W grupie ogólnej 4+ druga w kolejności naziemna Stopklatka zwiększyła udział z 1,13 proc. do 1,32 proc. (fot. materiały prasowe)

We wrześniu liderem kanałów serialowo-filmowych wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia, jak i w grupie komercyjnej 16-59 był TVP Seriale.

W grupie ogólnej 4+ udział TVP Seriale (Telewizja Polska) wyniósł 1,39 proc. (spadek z 1,48 proc. w porównaniu z wrześniem 2023). Druga w kolejności naziemna Stopklatka (Grupa Kino Polska) zwiększyła udział z 1,13 proc. do 1,32 proc.

Czytaj też: Wybrane kanały Canal+ Polska z reklamami także w trakcie programów

W czołówce kanałów serialowo-filmowych znalazły się też:

  • FX (The Walt Disney Company, do 6 listopada nadawał jako Fox) z 0,55 proc. udziału (wzrost z 0,51 proc.),
  • Romance TV (Mainstream Networks) – 0,41 proc. (wzrost z 0,32 proc.),
  • Polsat Film (Telewizja Polsat) – 0,36 proc. (spadek z 0,44 proc.),
  • BBC First (BBC Studios) – 0,35 proc. (wzrost z 0,27 proc.),
  • Paramount Network (Paramount Global) – 0,34 proc. (bez zmian),
  • Polsat Seriale (Telewizja Polsat) – 0,34 proc. (spadek z 0,49 proc.),
  • TVN Fabuła (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,3 proc. (spadek z 0,37 proc.),
  • AXN (Antenna Entertainment) – 0,29 proc. (wzrost z 0,27 proc.),
  • Kino TV (Grupa Kino Polska) – 0,26 proc. (wzrost z 0,19 proc.)
  • i Kino Polska (Grupa Kino Polska) – 0,26 proc. (spadek z 0,34 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 pierwsze miejsce zajął TVP Seriale – 1,62 proc. (spadek z 1,96 proc.), drugie Stopklatka – 1,19 proc. (wzrost z 1,08 proc.), a trzecie FX – 0,7 proc. (wzrost z 0,62 proc.).

Głównie filmy i seriale emituje też naziemny TV 6 (Grupa Polsat Plus). W koncesji stacja ma jednak wpisany profil skierowany do dzieci, młodzieży i ich rodziców. We wrześniu notowała średnio 1,88 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (wzrost z 1,22 proc.) i 1,92 proc. w komercyjnej 16-59 (w górę z 1,22 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Pierwszy sezon programu Katarzyny Kasi i Jerzego Bralczyka z 17 odcinkami

(MNIE, 12.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.