Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 06, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowe teamy kreatywne i awanse w 180heartbeats + Jung von Matt

Od lewej Katarzyna Olga Jarecka, Marta Adamkowska, Joanna Wojtach, Adam Smereczyński, Joanna Bauer, Marta Tomczak, Jakub Skitek (fot. materiały prasowe)

Agencja 180heartbeats + Jung von Matt ma dwa nowe teamy kreatywne.

Team seniorski tworzą senior art director Katarzyna Jarecka i copywriter Jakub Skitek. Jarecka tworzyła kampanie dla takich marek, jak: McDonald’s, Huawei, WWF, Zalando, Spotify. Pracuje w duecie z Jakubem Skitkiem, senior copywriterem i reżyserem, który również niemal od 10 lat jest związany z branżą.

Kolejny duet kreatywny tworzą wyróżnione w tegorocznym Young Creatives Marta Adamkowska i Marta Tomczak. Adamkowska jest art director i graphic designer, wcześniej pracowała w BBDO/Molecular Creative dla klientów takich, jak: mBank, Mercedes, Prima, Dolina Dobra i Pure City. Tomczak zaczynała w agencji McCann w dziale social media i strategii dla m.in. Mastercard, L’Oreal i KFC. Jako copywriterka pracowała w BBDO/Molecular Creative dla m.in. Mercedesa, mBanku, Primy i Doliny Dobrej.

W agencji awansowały Joanna Bauer i Joanna Wojtach, które tworzą team kreatywny od prawie trzech lat - teraz na stanowiskach copywriter i art director. Wspólnie zwyciężyły w konkursie Young Creatives Eurobest w 2021 roku oraz dwukrotnie w Young Creatives.

(KAP, 06.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.