Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 12, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Delikatesy Centrum wypominają sieciom Lidl i Biedronka, że nie są polskie

Sieć Delikatesy Centrum przypomina, że jest siecią polską, Lidl – niemiecką, a Biedronka portugalską (screen: YouTube/Delikatesy Centrum)

Delikatesy Centrum (Eurocash) kolejny raz realizują kampanię niestandardową na rynku retail – tym razem odwołują się do Mistrzostw Europy w piłce nożnej.

W najnowszej kampanii sieć Delikatesy Centrum przypomina, że jest siecią polską, Lidl – niemiecką, a Biedronka (Jeronimo Martins) portugalską.

Czytaj też: RMF FM wysyła siedem osób na Mistrzostw Europy 2024 do Niemiec

W kampanii informuje o tym były bramkarz piłkarskiej reprezentacji Polski Jerzy Dudek.

Delikatesy Centrum zachęcają do swoich promocji. Sieć kupiła do swoich sklepów skanery, które skanują aplikacje Biedronki i Lidla, a jeśli ceny produktów z tych sieci są niższe niż w Delikatesach Centrum, to klientom zwracana jest różnica.

Czytaj też: Żabka promuje możliwość opłacenia rachunków i naprawy butów w swoich sklepach

(AMS, 12.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.