Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 27, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka Fielmann startuje z kampanią wizerunkową "Widzimy Twoje potrzeby"

Kampania obejmuje działania w social mediach, spoty radiowe oraz adaptację spotu digital (screen: YouTube/Chapter1)

Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej "Widzimy Twoje potrzeby".

Prowadzone działania mają na celu dalsze zwiększenie świadomości samej marki Fielmann, jak również korzyści oferowanych w tej sieci optycznej. Komunikacja jest kierowana do osób z różnych grup wiekowych.

Czytaj też: Frito-Lay z kampanią na Ligę Mistrzów. Thierry Henry i David Beckham ambasadorami marki

Kampania obejmuje działania w social mediach, spoty radiowe oraz adaptację spotu digital. Dodatkowo powstały dwa nowe odcinki miniserialu reklamowego "Za okularami".

Agencja Chapter1 odpowiada za całościową koncepcję, scenariusze i koordynację kreatywną filmów (wizerunkowego spotu oraz nowych odcinków serialu "Za okularami"), key visuale, landing page, materiały POS itp. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith Media. Przy produkcji filmów agencja Chapter1 współpracuje z domem produkcyjnym How How. Kampania potrwa do końca marca.

Czytaj też: Reklamy negatywnie wpływają na postanowienia noworoczne. Ale można je ograniczyć

(AMS, 27.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.