Zysk właściciela serwisu Zrzutka.pl  |  SFP wygrało w sądzie ze Skarbem Państwa  |  Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zysk właściciela serwisu Zrzutka.pl  |  SFP wygrało w sądzie ze Skarbem Państwa  |  Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zysk właściciela serwisu Zrzutka.pl  |  SFP wygrało w sądzie ze Skarbem Państwa  |  Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualna Polska nawiązała współpracę z Meetrics

(wp.pl)

Wirtualna Polska (Grupa WP) nawiązała współpracę z firmą technologiczną Meetrics, by uwiarygodnić statystyki widoczności reklam w tym portalu. Od 2018 roku zasięgowe kampanie reklamowe w WP są bowiem rozliczane według widzialnych odsłon.

Umowę podpisano na 12 miesięcy. - Wirtualna Polska jest pierwszym z największych wydawców, który tworzy taką ofertę. Oczywiście, prowadzimy rozmowy z innymi portalami - mówi "Presserwisowi" Tomasz Piątkowski, country manager Meetrics w Polsce. Firma ta oferuje rozwiązania do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Dla WP prowadzi pomiary widoczności reklam (viewability), zapobiegania oszustwom reklamowym (fraud prevention) i ochrony marek (brand safety).

- Wirtualna Polska wybrała nas jako partnera, który mógłby dokonać weryfikacji, że konkretna odsłona konkretnej reklamy wyświetlanej użytkownikowi dotarła do niego. Dzięki temu Wirtualna Polska może potwierdzić swoim klientom, że dostarczyła reklamy widoczne - tłumaczy Piątkowski.

Joanna Skwarna, dyrektor rozwoju produktu reklamowego i wideo online w Wirtualnej Polsce, podkreśla, że Meetrics jest cennym źródłem informacji m.in. o skuteczności prowadzonych kampanii reklamowych. - Od teraz klienci mają do wyboru wewnętrzne statystyki WP zweryfikowane badaniem Meetrics i możliwość zastosowania własnego narzędzia analitycznego – mówi Skwarna.

Wirtualna Polska według badania Gemius/PBI w grudniu 2017 roku miała 20,8 mln użytkowników.

(GDYJ, 12.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.