Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 31, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP podpisała umowę z władzami Opola w sprawie organizacji festiwalu

Umowę podpisali prezes TVP Jacek Kurski i Arkadiusz Wiśniewski, prezydent Opola (fot. Maciej Kucharski)

Telewizja Polska podpisała umowę z miastem Opole w sprawie organizacji jubileuszowego, 55. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w 2018 roku.

31 stycznia br. umowę dotycząca festiwalu podpisali prezes TVP Jacek Kurski i Arkadiusz Wiśniewski, prezydent Opola. Festiwal ma się odbyć w czerwcu.
Jak już informowaliśmy władze Opola od początku stycznia br. prowadziły rozmowy nie tylko z TVP, ale także z kilkoma komercyjnymi nadawcami telewizyjnymi na temat organizacji jubileuszowej edycji festiwalu.
Według naszych informacji, współpraca z TVP przy organizacji festiwalu w 2017 roku nie układała się dobrze. Na początku września ub.r. urzędnicy opolskiego ratusza byli wzywani do prokuratury w sprawie ujawnienia szczegółów umowy zawartej pomiędzy miastem Opolem a TVP. Wówczas doniesienie do prokuratury w tej sprawie złożył prezes TVP Jacek Kurski.
Przypomnijmy, że ubiegłoroczny festiwal w Opolu miał się najpierw odbyć w połowie czerwca. Wydarzenie zostało odwołane z powodu bojkotu ogłoszonego przez część artystów i po wycofaniu się Maryli Rodowicz z udziału w Festiwalu. 22 maja br. umowę dotyczącą organizacji imprezy wypowiedziało miasto Opole. Dopiero 19 czerwca TVP podpisała nową umowę z miastem, na mocy której telewizja publiczna w całości przejęła organizację Festiwalu w okresie 15-17 września ub.r. 
Według danych Nielsen Audience Measurement transmisje z 54. festiwalu oglądało w TVP 1 i TVP Polonia średnio 2,13 mln widzów. To o 357,1 tys. mniej niż w 2016 roku.
Jak poinformowało Radio Opole, według badań zleconych przez ratusz Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu jest najsilniejszym znakiem rozpoznawczym tego miasta miasta.

(Mackuch, 31.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.