Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Media grają w 26. Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

(fot. Bladyniec / wikipedia.org)

Squash z Bartoszem Węglarczykiem, powożenie saniami z Piotrem Kraśką, czy prowadzenie programu z Jankesem - m.in. takie atrakcje przygotowały media na licytacje 26. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Za pośrednictwem aukcji Charytatywni.allegro na stronie Aukcje.wosp.org.pl można wylicytować prowadzenie programu "Kultowa godzina" wraz z Jarosławem Sobierajewiczem w Eska Rock albo współprowadzenie programu Krzysztofa Jankowskiego "Obudź się na Jankesa" w Radiu Eska. Słuchacze Rock Radia mogą wylicytować także udział w programie "Powstanie Rock Radia" z Piotrem Kędzierskim.

Radio Kolor przekazało na WOŚP podwójne zaproszenie na bankiet jubileuszowy Radia Kolor, który odbędzie się 27 stycznia, a także zamek do drzwi Gerdalock V3. Radio Gniezno zaproponowało współprowadzenie na żywo audycji, a Antyradio zestaw "Antyradio DeLuxe" - znajdują się w nim m.in. limitowana płyta winylowa wraz z autografami prezenterów radia i słuchawki Sony.

Amatorzy sportu mogą zagrać w squasha z dyrektorem programowym Onet.pl, czyli z Bartoszem Węglarczykiem, bądź wziąć lekcję powożenia saniami z Piotrem Kraśką. Przy okazji lekcji Kraśko zaprasza na piknik. Można także wylicytować specjalny trening z żoną dziennikarza, Karoliną Ferenstein-Kraśko, połączony ze zwiedzaniem Stadniny Koni Ferensteinów i "kolację w plenerze nad brzegiem jeziora o zachodzie słońca".

Czytelnicy mogą przez jeden dzień zastąpić Roberta Felusia na stanowisku redaktora naczelnego "Faktu". Można także wylicytować sesję zdjęciową dla swojego dziecka i miejsce na okładce w czerwcowym numerze magazynu "Mamo, To Ja".

Przemysław Kossakowski, prowadzący program "Inicjacja" w TTV, zadeklarował, że namaluje portret wskazanej osoby. Z kolei restaurator Mateusz Gessler oferuje obraz namalowany przez uczestniczkę programu "Drzewo marzeń" i 12 godzin spędzonych w jego towarzystwie, w tym wspólną kolację. Aktorka Maja Ostaszewska podarowała obraz ze swoją podobizną.

Uczestnicy programu "Azja Express" i Krzysztof Sawicki (partner uczestniczki programu, prezenterki TVN Doroty Gardias) wystawili na licytację podpisaną przez nich felgę samochodową. Z kolei Michał Piróg i Piotr Czaykowski podarowali amulety, które zebrali podczas wyścigu przez Sri Lankę i Indie w drugiej edycji "Azja Express". Fani programu mogą także wylicytować plecaki uczestników Antoniego Pawlickiego i Marty Wierzbickiej.

Serwis Bankier.pl wystawił na aukcję statuetkę Złoty Bankier. Zwycięzca aukcji dodatkowo otrzyma artykuł sponsorowany Premium, wyświetlany przez siedem dni na stronie Bankier.pl. Aukcja na Allegro kończy się 15 stycznia o godz. 16.48.

Tuż przed 26. Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, ukazało się specjalne wydanie "Naszemiasto.pl" (Polska Press Grupa). Gazeta pojawiła się we własnej sieci dystrybucji i jako dodatek do 14 dzienników regionalnych wydawanych przez Polska Press. Łączny nakład to 730 tys. egzemplarzy.

Relacje z wydarzenia przekazują: TVN, TTV oraz TVN 24. Grupa TVN po raz drugi jest głównym partnerem telewizyjnym Finału WOŚP. Oficjalny start akcji zaplanowano o godz. 8.30, w programie "Dzień Dobry TVN" emitowanym na głównej antenie. Centrum Finału WOŚP będzie mieścić się na placu Defilad przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie, gdzie powstanie orkiestrowe miasteczko ze sceną oraz studiem telewizyjnym. TVN przez cały dzień emitować będzie relacje ze specjalnego studia o godz. 12.35, 13.50, 15.15 i 18.45. O 19.45 pokazane zostanie "Światełko do Nieba" (czyli pokaz fajerwerków), a kolejne materiały stacja pokaże o 22.50 i 23.44.

(CP, 14.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.