W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Parczyńska zostanie wydawcą segmentu kultury i multimediów w ”GW”

(fot. materiały prasowe)

Szefowa działu wideo Wyborcza.pl Joanna Parczyńska od stycznia 2018 roku obejmie nowo utworzone stanowisko wydawcy obszaru Kultura i multimedia w ”Gazecie Wyborczej” (Agora SA).

Parczyńska będzie nadzorować ”Co jest grane 24” (piątkowy dodatek do "GW"), dział Kultura w "Gazecie Wyborczej", "Książki. Magazyn do czytania", "Gazetę Telewizyjną" (piątkowy dodatek do "GW"), "Duży Format" (poniedziałkowy dodatek do "GW"), Centrum Premier (miejsce spotkań z twórcami) oraz dział wideo Wyborcza.pl, którego szefową pozostaje.

– Celem zintegrowania struktury zarządczej jest lepsze wykorzystanie możliwości rozwojowych i biznesowych działu kultury i multimediów w ”Gazecie Wyborczej” – tłumaczy Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Agorze. Zaznacza, że nikt z powodu tych zmian nie rozstaje się ze spółką.
Joanna Parczyńska zespołem wideo w serwisie Wyborcza.pl kieruje od sierpnia br. Do Agory wróciła w kwietniu br. jako zastępca dyrektora wydawniczego segmentu wideo w Wyborcza.pl. Wcześniej pracowała w spółce w latach 1995-2010, m.in. jako dyrektor pionu prasy bezpłatnej. Parczyńska związana była z Grupą Polskapresse (obecnie Polska Press Grupa) jako dyrektor zarządzający produktami bezpłatnymi (lata 2013-2016) i prezes struktury prasy bezpłatnej (2012 rok). W Gemiusie zajmowała stanowisko country managera (lata 2012-2013).

(KOZ, 23.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.