Karol Gruszka wraca z Silesion.pl do "Dziennika Zachodniego"

Karol Gruszka w grudniu rozpocznie pracę w dziale reklamy "Dziennika Zachodniego" (fot. Twitter)
Karol Gruszka odchodzi z Silesion.pl, serwisu Kamila Durczoka, i wraca do "Dziennika Zachodniego" (Polska Press Grupa). Od grudnia br. będzie tam video managerem, ma przygotowywać interaktywne reportaże.
- Do końca listopada jestem na urlopie, a od pierwszego grudnia rozpoczynam pracę w "Dzienniku Zachodnim". Wydawca sam zaproponował mi powrót na dobrych warunkach, więc przyjąłem ofertę – mówi Karol Gruszka. Tym razem trafi do komórki projektów specjalnych w dziale reklamy. Jego głównym zadaniem będzie przygotowywanie interaktywnych reportaży, które mają się monetyzować.
Karol Gruszka pracował już w "Dzienniku Zachodnim" od sierpnia 2013 do sierpnia 2016 na stanowisku redaktora i interactive storyteller designera. Od września 2016 do końca listopada br. jest szefem produkcji w Silesion.pl.
(JOK, 22.11.2017)
