Nowy wydawca "Sportu" wprowadza już pierwsze zmiany
(fot. okładka, materiały prasowe)
Dziennik "Sport" 20 listopada br. ukaże się w nowej szacie graficznej. Nowy wydawca - agencja Whizz - szuka kolejnych współpracowników i zapowiada zmiany w serwisie internetowym.
Przypomnijmy, że w sierpniu br. Ringier Axel Springer sprzedał dziennik "Sport" agencji Whizz. – Po trzech miesiącach tak zwanego okresu przejściowego, w którym wszystko funkcjonowało jak dotychczas, przygotowujemy się do zmian. 20 listopada ukaże się gazeta w nowej szacie graficznej – informuje Andrzej Wasik, redaktor naczelny dziennika. Kieruje "Sportem" od 2015 roku.
Już u nowego wydawcy do zespołu dołączył Michał Zichlarz, który pracował m.in. w "Fakcie" i "Przeglądzie Sportowym". Wydawca szuka kolejnych współpracowników.
- Do końca roku serwis gazety, który jest pod adresem Katowickisport.pl, ma mieć własną platformę, by był w pełni niezależny od poprzedniego wydawcy. Trwa proces przenoszenia treści – dodaje Andrzej Wasik.
"Sport" dostępny jest w sprzedaży w województwach: śląskim, dolnośląskim, opolskim, małopolskim, świętokrzyskim, podkarpackim i lubelskim. Whizz to agencja do tej pory specjalizująca się w brandingu i rebrandingu, reklamach telewizyjnych, wideo 360 i custom publishingu. Średnia sprzedaż "Sportu" w pierwszym kwartale br. wynosiła 4709 egz. (dane ZKDP).
(JOK, 04.11.2017)