Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Sieci Prawdy" i "Gazeta Polska" mają w TVP info darmową promocję wartą miliony

Ekwiwalent reklamowy cytowań tygodnika "Sieci Prawdy" (Fratria) w TVP Info to 8,5 mln zł, a "Gazety Polskiej" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) - 5 mln zł. Tak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów za 12 miesięcy przeprowadzonej na zlecenie "Presserwisu". 

Biuro audytu TVP sprawdza, czy w TVP Info nie ma kryptoreklamy "Gazety Polskiej". Redaktor naczelny "GP" Tomasz Sakiewicz twierdzi: "Nic głupszego nie można było wymyślić niż zarzut, że pokazanie okładki gazety lub odczytanie cytatów z wywiadu, który jest cytowany przez wszystkie media, również przez te nam nieprzychylne, to kryptoreklama". Przypomina, że TVP Info w czerwcu br. transmitowała wywiad z premier Beatą Szydło inaugurujący działalność telewizji internetowej wPolsce.pl, uruchomionej przez Fratrię, wydawcę tygodnika „Sieci Prawdy” i wPolityce.pl.
Z analizy Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że za okres od 1 września 2016 roku do 31 sierpnia br. tygodnik "Sieci Prawdy" (wcześniej "W Sieci") cytowany był w TVP Info 565 razy. Według IMM wartość ekwiwalentu reklamowego (AVE) tych wzmianek to ponad 8,5 mln. zł. W tym samym okresie wartość 281 powołań na "Gazetę Polską" wyniosła ponad 5 mln zł.

(Mackuch, 09.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.