"Bez Cenzury" będzie dwutygodnikiem

"Bez Cenzury" wydaje Instytut Zarządzania Informacją (1/4 udziałów) i Centralna Agencja Informacyjna (3/4 udziałów)
12 października br. do salonów prasowych - pierwszy raz jako dwutygodnik - trafi "Bez Cenzury". Tytuł dotychczas był miesięcznikiem.

- W ciągu 1,5 roku obecności na rynku osiągnęliśmy zadowalający wynik, dlatego stajemy się dwutygodnikiem. Nasza sprzedaż waha się na poziomie 40-50 proc. nakładu, teraz ukażemy się w 30 tys. egzemplarzy - mówi Jan Piński, redaktor naczelny "Bez Cenzury".
Do grona autorów dołączył Marcin Hałaś, którego teksty ukazywały się m.in. w "Dzienniku Zachodnim", "Roczniku Lwowskim" i "Gazecie Polskiej". Zespół gazety to głównie współpracownicy. - Uważam, że taki model sprawdza się lepiej niż model sztywnej redakcji - mówi Jan Piński.
"Bez Cenzury" to pismo, w którym publikowane są teksty m.in. poświęcone polityce, gospodarce i społeczeństwu. Tytuł będzie kosztował - jak dotychczas - 4,90 zł, będzie liczył 84 strony.
(JOK, 06.10.2017)
