Radio Zet ma nowe logo. Kreację przygotowało studio UVMW
Nowe logo Radia Zet. Kreację przygotowało studio UVMW
W nowej odsłonie logotypu pozostawiono charakterystyczną ręczną pisownię nazwy "Zet". Głównym kolorem wykorzystywanym w komunikacji marketingowej nadal będzie czerwień, która jest historycznie kojarzona z marką.
- Celem wprowadzanych zmian jest unowocześnienie i uproszczenie identyfikacji wizualnej marki Radio ZET, a tym samym zwiększenie jej czytelności - tłumaczy Agnieszka Szozda, dyrektor marketingu Grupy Eurozet. - Połączyliśmy dotychczasową tradycję systemu graficznego z obecnymi trendami w marketingu, nadając mu formę, która zwiększa elastyczność i możliwości komunikacyjne marki - dodaje.
Kreację przygotowało studio UVMW. - Ewolucyjny charakter zmian w logo i systemie graficznym oparliśmy o wnioski wynikające z analizy historii identyfikacji marki. Efektem naszej pracy jest nowy znak, który wykorzystuje dobre rozwiązania graficzne starszych logotypów. Widoczną zmianą w systemie jest przemiana łezki w nową formę graficzną - mówi Robert Mendel Creative Director studia UVMW.
(CP, 16.08.2017)