Dyrektor biura marketingu TVP zaprzecza, że odeszła przez spot z Makłowiczem

Robert Makłowicz (screen ze spotu TVP / Youtube.com)
Radio Zet poinformowało, że powodem odejścia z Telewizji Polskiej dyrektor biura marketingu Jolanty Fudali mógł być spot wizerunkowy z wypowiedzią Roberta Makłowicza. - To bzdura - odpowiada Fudala.
Robert Makłowicz w niedzielę 12 marca we wpisie na Facebooku zarzucił TVP manipulację, polegająca na tym, że w spocie wizerunkowym TVP wykorzystano jego wypowiedź o programie "Bake Off: Ale ciacho!".
Radio Zet podało w czwartek - informując o zwolnieniu Jolanty Fudali - że mogło chodzić o spot z wypowiedzią Roberta Makłowicza. - Informacja jest absolutnie nieprawdziwa - zaprzecza Jolanta Fudala, pytana przez ”Presserwis”. - Za spot odpowiada pani Ewa Świecińska, pełnomocnik zarządu TVP ds. oprawy (autorka filmu dokumentalnego ”Pucz” - przyp. red.). Nie miałam z nim nic wspólnego - informuje Fudala.
Jak informowaliśmy, Fudala rozstała się z TVP za porozumieniem stron 9 marca. - Moja wizja marketingu jest zupełnie inna niż Telewizji Polskiej. TVP jest w przeddzień restrukturyzacji, biuro marketingu stanie się działem promocji w pionie programowym - tłumaczy.
Biuro prasowe TVP nie odniosło się do informacji podanej przez Radio Zet.
(KOZ, 17.03.2017)
