Pozycja Polski w rankingu wolności prasy  |  Wyniki finansowe Polskiego Radia  |  Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Pozycja Polski w rankingu wolności prasy  |  Wyniki finansowe Polskiego Radia  |  Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Pozycja Polski w rankingu wolności prasy  |  Wyniki finansowe Polskiego Radia  |  Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: internet

Dział: PRASA

Dodano: Luty 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ekstraklasa wprowadziła miesięcznik dla kibiców "Esa Pressing"

Pierwszy numer "Esa Pressing" został opublikowany wraz ze startem ligi piłkarskiej (fot. materiały Ekstraklasy)

Ekstraklasa wydała pierwszy numer "Esa Pressing" - internetowego miesięcznika dla kibiców piłki nożnej. 

Pierwszy numer został opublikowany wraz ze startem wiosennej rundy spotkań w najwyższej lidze polskiej piłki nożnej. Ma 15 stron, za jego redakcję odpowiada Wojciech Bajak, redaktor zatrudniony przez Ekstraklasę, podczas korekty i konsultacji merytorycznych wspierany przez dział komunikacji spółki (można go pobrać tu). 

- Zależy nam na jak najszerszym zapoznaniu fanów polskiej Ekstraklasy z funkcjonowaniem ligi. To nie ma być wydawnictwo tylko promujące, ale przede wszystkim informujące. Chcemy, aby procesy zachodzące w spółce zarządzającej rozgrywkami były w pełni czytelne. Chcieliśmy zamieszczać jak najwięcej autorskich treści oraz wywiadów z ludźmi futbolu, którzy na co dzień rzadko wypowiadają się w mediach. Stąd wywiad z przewodniczącym Komisji Ligi w pierwszym numerze - wyjaśnia Karolina Hytrek-Prosiecka, dyrektor ds. komunikacji w Ekstraklasie. 

Magazyn dystrybuowany jest w mediach społecznościowych i drogą e-mailową, ale spółka nie wyklucza wprowadzenia go w wersji papierowej. - Na początek planowaliśmy wyłącznie formułę online, ale nie wykluczamy, że w przyszłości miesięcznik może pojawić się w wersji papierowej. Już po pierwszych 24 godzinach widzimy, że jest ogromne zainteresowanie - dodaje Hytrek-Prosiecka.


(JM, 16.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.