Orange rozpoczyna kampanię nowej usługi Orange Love
Orange Love
Orange Polska w piątek 10 lutego rozpoczyna kampanię promującą nową usługę. Zawiera ona dostęp do internetu (w tym światłowód), telewizję 4K i nielimitowane rozmowy w jednym pakiecie za mniej niż 3 zł dziennie.
to cztery usługi w jednym pakiecie, dzięki którym domownicy mogą być w kontakcie z bliskimi, cieszyć się możliwościami, jakie oferuje szybki dostęp do internetu, oglądać telewizję w najlepszej jakości, nawet w rozdzielczości 4K. Obowiązuje jedna umowa i jedna płatność za wszystkie usługi. Oferta dostępna będzie od 10 lutego.
- Chcemy, by kampania trwała jak najdłużej. traktujemy jako platformę, będziemy co jakiś czas ją modyfikować - mówi Mariusz Gaca, wiceprezes Orange Polska.
ma być dostępna w kilku pakietach. Największy zawiera cztery usługi: superszybki internet domowy Orange Światłowód o prędkości nawet do 600 Mb/s lub Neostradę o wybranej prędkości; telewizję z niemal 100 kanałami dla całej rodziny w cenie pakietu oraz setkami filmów na życzenie i możliwością rozszerzenia pakietu o dodatkowe 50 kanałów na próbę przez trzy miesiące; telefon komórkowy z nielimitowanymi rozmowami i SMS-ami oraz 3 GB internetu; telefon domowy z nielimitowanymi połączeniami na numery stacjonarne w kraju, do Unii Europejskiej, Kanady, USA oraz na numery komórkowe do USA i Kanady. Klienci korzystający z Orange Światłowodu otrzymają w zestawie także nowy dekoder telewizyjny Samsung, umożliwiający oglądanie telewizji i filmów w 4K. W pakiecie znajdzie się też nowy modem FunBox 3.0 z Wi-Fi pozwalającym na transfer danych w prędkości osiąganej do tej pory połączeniem kablowym.
Za kreację kampanii poświęconej usłudze , na podstawie projektu hiszpańskiego, odpowiada agencja Publicis. Produkcja należy do agencji Banana, postprodukcja - do Platige Image. Media zakupił Initiative Media.
Spot reklamowy od piątku 10 lutego dostępny będzie w telewizji, internecie, mediach społecznościowych, OOH, kinach, jego forma dźwiękowa - w stacjach radiowych. Pojawią się także reklamy w prasie ogólnopolskiej. Podczas spotkania w jednej z kinowych sal w warszawskich Złotych Tarasach ofertę promowali blogerka Arlena Witt, prowadząca na YouTube kanał "Po cudzemu" oraz krytyk filmowy Tomasz Raczek.
(MAC, 10.02.2017)