Temat: e-prasa

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyborcza.pl z kampanią promocyjną "Świat, którym żyjemy"

"Świat, którym żyjemy” to hasło reklamowe serwisu Wyborcza.pl

Wystartowała kampania promocyjna serwisu Wyborcza.pl - cyfrowej odsłony "Gazety Wyborczej".

Nową wersję serwisu promuje hasło „Świat, którym żyjemy”. Kampania podkreślać ma misję „Gazety Wyborczej" - rzetelną prezentację różnorodnych punktów widzenia na problemy będące przedmiotem publicznej debaty.

Kampania Wyborcza.pl jest prowadzona na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w prasie („Gazeta Wyborcza” i „Polityka”), telewizji (m.in. TVN, Polsat News, Puls, Stopklatka TV, Kino Polska, Film Box i Metro), kinach sieci Helios i internecie (media społecznościowe, wyszukiwarki internetowe i YouTube).

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Bardzo, za planowanie i zakup mediów odpowiada zespół marketingu „Gazety Wyborczej” oraz dom mediowy SMG (Starlink).

(AMS, 14.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.