Agora sprzedaje udziały w Metro TV
Metro TV
Discovery nabyło od Agory część udziałów w telewizji Metro.
Zarząd Agory SA poinformował o sprzedaży 860 z 4 tysięcy udziałów w spółce Green Content dla Discovery Polska sp. z o.o. Tym samym Discovery stało się właścicielem 21,5 proc. udziałów w telewizji Metro. Każdy z udziałów został wyceniony na 50 zł.
Dodatkowo, Discovery złożyło oświadczenie o objęciu 2 150 udziałów (każdy o wartości nominalnej 50 zł) w podwyższonym kapitale zakładowym Green Content, w zamian za wkład pieniężny o wartości 10,0 mln zł. W wyniku czego stanie się posiadaczem 48,94 proc. głosów na zgromadzeniu wspólników Green Content.
Umowa przewiduje możliwość sprzedaży przez Agorę pozostałych udziałów na rzecz Discovery do 31 grudnia 2017 r.
Metro to stacja nadawana bezpłatnie na ósmym multipleksie cyfrowym. Oferta programowa telewizji opiera się na filmach, serialach oraz produkcjach dokumentalnych poświęconych stylowi życia.
(TAD, 09.12.2016)