Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 02, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Właściciel Power TV i Adventure przejmuje kanał TVR

Michał Winnicki, właściciel firmy Michał Winnicki Entertainment, przejął większościowy pakiet udziałów w spółce Nowa Media, która wygrała przetarg na nabycie kanału TVR od syndyka masy upadłościowej.

Winnicki nabył 51 proc. udziałów w spółce i został jej prezesem (tworzy jednoosobowy zarząd). Pozostałe 49 proc. zakupił fundusz inwestycyjny. Dotychczas właścicielami Nowa Media byli Marta Rudek-Łepkowska i Michał Łepkowski (prowadzą działalność gospodarczą niezwiązaną z rynkiem mediów). Wartości transakcji nie podano. Firma Michał Winnicki Entertainment udzieliła też pożyczki spółce Nova Media na spłatę wszystkich zobowiązań.
TVR nadaje od końca 2010 roku i jest dostępny m.in. w ofercie UPC Polska, Vectry i sieci Toya. Początkowo była to telewizja rolnicza. Od 15 grudnia obowiązywać będzie nowa ramówka TVR, a hasło stacji ma brzmieć: ”TVR – Twoja rozrywka”. W ofercie znajdą się m.in. seriale animowane, programy dokumentalne adresowane do mężczyzn oraz filmy i seriale dla kobiet.
Michał Winnicki Entertainment jest nadawcą muzycznych kanałów Power TV i Nuta.tv oraz dokumentalnego Adventure i dziecięcego Top Kids. ”Finalizujemy obecnie negocjacje w sprawie przejęcia kolejnych trzech-czterech stacji telewizyjnych, które mają szeroką dystrybucję i pod naszym parasolem będą mogły się jeszcze szybciej rozwijać” – zapowiada Michał Winnicki, cytowany w komunikacie prasowym. Jedną z tych stacji jest telewizja muzyczna To!TV (Telestar).

(KOZ, 02.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.