Temat: kampania społeczna

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 29, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Studenci dziennikarstwa przekonują, że za jakość mediów odpowiadają także odbiorcy

"Jestem dziennikarzem"

Stowarzyszenie MediaTory kampanią społeczną chce uświadomić korzystającym z mediów, że to oni stoją za tym, jakie treści w nich dominują. Każdy użytkownik udostępniający treści w mediach społecznościowych jest jak dziennikarz, dlatego powinien robić to odpowiedzialnie.

"Skoro tak często słyszymy, że za niską jakość treści w mediach odpowiadają dziennikarze, to warto pokazać drugą stronę medalu. W interaktywnym świecie odpowiedzialność za to, co w mediach dominuje i jakie materiały realizują dziennikarze, ponoszą również odbiorcy" - wyjaśnia założenia kampanii Wioletta Klytta, prezes Stowarzyszenia MediaTory, które co roku organizuje wśród studentów dziennikarstwa plebiscyt na najlepszych polskich dziennikarzy.

Kampania "Jestem dziennikarzem" ma przyczynić się do bardziej świadomego i odpowiedzialnego korzystania z mediów, co może przełożyć się na zwiększenie ilości treści społecznie istotnych w internecie. Spotowi towarzyszą hashtagi #jestemdziennikarzem i #iamajournalist, którymi w mediach społecznościowych mają być oznaczane ważne społecznie materiały.

Koncepcję kreatywną kampanii opracował Marcin Sikorski, copywriter i współprowadzący serwis "Nagłówki nie do ogarnięcia". Za produkcję spotu odpowiada studio Kamerdynerzy, a za realizację kampanii Marcin Sikorski, zespół Stowarzyszenia MediaTory i Koła Naukowego Studentów Dziennikarstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego. 

(JM, 29.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.