Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: IMPREZY

Dodano: Listopad 07, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RMF FM zaprasza na biało-czerwone karaoke

(screen za rmf.fm)

Radio RMF FM zaprasza słuchaczy na Rynek w Krakowie, gdzie 11 listopada o godzinie 15.00 odśpiewane zostaną wybrane polskie przeboje.

„Ogólnopolskie śpiewanie” nazwane również największym karaoke w kraju poprzedza głosowanie na najlepszą piosenkę. Na stronie www.rmf.fm/f/ogolnopolskie-spiewanie.html słuchacze krakowskiej rozgłośni wybierają przebój najbardziej „biało-czerwony”. Trzy najczęściej typowane utwory zostaną odśpiewane 11 listopada na Rynku w Krakowie przez słuchaczy radia i polskie gwiazdy.

Na te piosenki można głosować:
Dżem – Naiwne pytania
Marek Grechuta – Dni, których jeszcze nie znamy
Czesław Niemen – Sen o Warszawie
Perfect – Chcemy być sobą
Chłopcy z Placu Broni – Kocham wolność
Maanam – Oprócz
Edyta Bartosiewicz – Sen
Lady Pank – Zawsze tam gdzie ty
Stanisław Soyka – Tolerancja
Kult – Polska
Obywatel G.C. – Nie pytaj o Polskę
T.Love – King
Varius Manx – Pocałuj noc
Mr. Zoob – Mój jest ten kawałek podłogi
IRA – Nadzieja

(TAD, 07.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.