W sierpniu spośród dzienników najwyższy spadek miała "Gazeta Wyborcza"
O 13,5 proc. spadła w sierpniu br. sprzedaż "Gazety Wyborczej" (Agora) względem sierpnia 2015 roku. Niewiele mniejszy spadek (10,4 proc.) zanotował lider sprzedaży wśród dzienników - "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska).
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że w sierpniu sprzedawało się średnio codziennie o ponad 20 tys. egz. "Gazety Wyborczej" mniej w porównaniu z rokiem 2015. W przypadku "Faktu" spadek ten przekroczył 30 tys. egz.
"Fakt" pozostaje jednak liderem rynku ze średnią 270 331 egz., a "Gazeta Wyborcza" jest druga - 132 766 egz. Tuż za nią jest drugi tabloid - "Super Exprees" (ZPR Media) - 132 036 egz.
Średnia sprzedaż "Rzeczpospolitej" (Gremi Business Communication) w sierpniu to 52 686 egz. (spadek o 5 proc.), a "Dziennika Gazeta Prawnej" (Infor Biznes) - 38 804 egz. (spadek o 3,5 proc.).
Najmniejszy spadek w segmencie dzienników ogólnopolskich zanotowała "Gazeta Polska Codziennie" (Forum SA) - o 2,8 proc., do 18 741 egz.
Copy: Copy: parentingowe
Create bar charts
(JK, 06.10.2016)
