Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 06, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W sierpniu spośród dzienników najwyższy spadek miała "Gazeta Wyborcza"

O 13,5 proc. spadła w sierpniu br. sprzedaż "Gazety Wyborczej" (Agora) względem sierpnia 2015 roku. Niewiele mniejszy spadek (10,4 proc.) zanotował lider sprzedaży wśród dzienników - "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska).

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że w sierpniu sprzedawało się średnio codziennie o ponad 20 tys. egz. "Gazety Wyborczej" mniej w porównaniu z rokiem 2015. W przypadku "Faktu" spadek ten przekroczył 30 tys. egz.
"Fakt" pozostaje jednak liderem rynku ze średnią 270 331 egz., a "Gazeta Wyborcza" jest druga - 132 766 egz. Tuż za nią jest drugi tabloid - "Super Exprees" (ZPR Media) - 132 036 egz.
Średnia sprzedaż "Rzeczpospolitej" (Gremi Business Communication) w sierpniu to 52 686 egz. (spadek o 5 proc.), a "Dziennika Gazeta Prawnej" (Infor Biznes) - 38 804 egz. (spadek o 3,5 proc.).
Najmniejszy spadek w segmencie dzienników ogólnopolskich zanotowała "Gazeta Polska Codziennie" (Forum SA) - o 2,8 proc., do 18 741 egz.

 

Copy: Copy: parentingowe
Create bar charts

(JK, 06.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.