Billboardy ”Słowem wszystko” to teaser kampanii promującej Polskie Radio 24

Teaser kampanii promującej Polskie Radio 24
Polskie Radio rozpoczęło kampanię teaserową informacyjno-publicystycznego Polskiego Radia 24.
W największych miastach Polski pojawiły się billboardy z hasłem ”Słowem wszystko”. Teasery pojawią się także w prasie. Obecnie trwają prace nad mediaplanem właściwej części kampanii.
Od 1 września br. Polskie Radio 24 przejmie analogowe częstotliwości radiowej Czwórki, która nadawać będzie na multipleksie radia cyfrowego i w Internecie.
Zastąpi Czwórkę w pakietach reklamowych Trójwymiar PR, O-Okularnik, Highway FM i Joker. Czas reklamowy w Polskim Radiu 24 będzie sprzedawany według aktualnego cennika reklamowego Czwórki.
Jednocześnie nową odsłonę zyska pakiet Trójka Premium, dotychczas składający się z Programu III i IV. Teraz tworzyć go mają Trójka, Polskie Radio 24 i cyfrowo-internetowa Czwórka.
(KOZ, 23.08.2016)
