Przy meczu Polska - Portugalia ceny reklam w telewizji sięgają 160 tys. zł
Ceny reklam w telewizji przy jutrzejszym ćwierćfinałowym meczu Polska - Portugalia na Euro 2016 dochodzą do 160 tys. zł.
W TVP 1 za 30-sekundowy spot podczas spotkania, które rozegrane zostanie o godz. 21, zapłacić trzeba najwięcej 160 tys. zł, a w Polsacie – 158,4 tys. zł. Tyle kosztują reklamy w bloku po pierwszej połowie spotkania, najbardziej atrakcyjnym dla reklamodawców.
Zarówno biuro reklamy Polsat Media, jak i Telewizja Polska nie ujawniają, na jakim poziomie wyprzedane są bloki reklamowe wokół ćwierćfinału z udziałem Polaków. ”Reklama przy meczach Euro cieszy się zainteresowaniem zgodnym z oczekiwaniem i przewidywaniami biura reklamy TVP”– odpowiada tylko biuro prasowe telewizji publicznej.
Dla porównania, przy meczu Polska - Szwajcaria w 1/8 finału Euro 2016, rozgrywanym w ubiegłą sobotę o godz. 15, ceny reklam w TVP 1 sięgały 116,6 tys. zł, a w Polsacie – 93,7 tys. zł (wszystkie dane cennikowe, nie uwzględniają rabatów).
(KOZ, 29.06.2016)
