Fratria kończy wydawać tygodnik "ABC"
Autorem kampanii reklamowej wprowadzającej "ABC" na rynek była Apella. Motywem przewodnim kreacji była kula burząca mur – symbol rewolucji, jaką nowy tygodnik miał wywołać na rynku prasowym.
Tygodnik "ABC" przetrwał na rynku prasowym rok. Ostatni numer tego tabloidu wydawanego przez Fratrię ukaże się w najbliższy poniedziałek.
Fratria wprowadziła tygodnik na rynek 22 kwietnia 2015 roku, w tym samym czasie Ringier Axel Springer Polska broniąc rynku wydał tabloidowy tygodnik "Od A do Z" (przestał się ukazywać od listopada ub.r.). Przez ponad dwa miesiące tygodniki były łudząco podobne zarówno graficznie, jak i pod względem tekstów. Latem w tygodniku "ABC" - zrezygnowano z lifestylowego dodatku "ABC Magazyn" i tv guide'a "ABC Look!", zmienił się format pisma. Wyglądem zaczął przypominać tygodniki społeczno-polityczne.
Tygodnik "ABC" najpierw wychodził w środy, a od października w poniedziałki. Nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, więc jego wyniki sprzedaży nie są znane.
Redaktorem naczelnym "ABC" jest Maciej Wośko.
Fratria jest wydawcą tygodnika "W Sieci". Sprzedaż tygodników opinii w ostatnim czasie rośnie - wynika z danych ZKDP.
(22.04.2016)