Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 09, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Poranne programy TVP 2 i Polsatu zwiększyły widownię w maju

Spośród programów śniadaniowych w głównych telewizjach większą widownię niż rok temu miały w maju br. "Pytanie na śniadanie" w TVP 2 i "Nowy dzień" w Polsacie.

Liderem programów śniadaniowych pozostał jednak "Dzień dobry TVN", który gromadził w maju br. średnio 593 tys. widzów (24 tys. mniej, niż rok wcześniej). Drugie miejsce zajęło "Pytanie na śniadanie" ze średnią widownią 390 tys. osób (wzrost o 13 tys.), a dalej były "Nowy dzień" - 218 tys. widzów (wzrost o 41 tys.) i "Poranek TVP Info" w TVP 1 – 205 tys. widzów (67 tys. mniej, niż w maju ub.r. miała w tym paśmie "Kawa czy herbata", którą ten program zastąpił).
Poranne pasma TVN i Dwójki startują o godz. 8, a Jedynki i Polsatu – o 6. Pod względem udziału w rynku w swoim paśmie wyniki poprawił tylko "Nowy dzień" – zarówno w grupie ogólnej (4+), jak i komercyjnej (16-49).
 

Udział w rynku
    Wszyscy (4+) Grupa 16-49
Program Stacja maj 2013 maj 2014 maj 2013 maj 2014
Dzień dobry TVN TVN 14,4% 13,2% 16,8% 16,5%
Poranek TVP Info/Kawa czy herbata TVP1 13,6% 10,5% 9,1% 5,9%
Nowy dzień Polsat 8,7% 9,9% 10,6% 11,7%
Pytanie na śniadanie TVP2 10,3% 9,6% 8,0% 7,5%

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 09.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.