Wydawcy spodziewają się trudnych rozmów z big techami  |  Agencja OneMulti złożyła wniosek  |  Widownia serialu TVP 1 "Komisarz Alex"  |  Spółka Eutelsat Polska  |  TTV kontynuuje "Kanapowców" i "Back to school"  |  TVN WBD przygotowuje ponad 20 produkcji  |  Nowy serial TV 4  |  Wieczorne audycje sylwestrowe w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Zmiany w serwisach gazet Polska Press  |  Oglądalność "Lego masters" w TVN  |  Zestawienie miesięczników rolniczych  |  Dane Zrzutki.pl o wsparciu finansowym  |  PAIH poszukuje  |  Łódzkie potrzebuje agencji  |  Branża samochodów osobowych zwiększyła wydatki  |  Debiut NFL na Netflixie przyciągnął średnio 24 mln widzów  |  Trump wzywa amerykański Sąd Najwyższy do wstrzymania blokady TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy spodziewają się trudnych rozmów z big techami  |  Agencja OneMulti złożyła wniosek  |  Widownia serialu TVP 1 "Komisarz Alex"  |  Spółka Eutelsat Polska  |  TTV kontynuuje "Kanapowców" i "Back to school"  |  TVN WBD przygotowuje ponad 20 produkcji  |  Nowy serial TV 4  |  Wieczorne audycje sylwestrowe w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Zmiany w serwisach gazet Polska Press  |  Oglądalność "Lego masters" w TVN  |  Zestawienie miesięczników rolniczych  |  Dane Zrzutki.pl o wsparciu finansowym  |  PAIH poszukuje  |  Łódzkie potrzebuje agencji  |  Branża samochodów osobowych zwiększyła wydatki  |  Debiut NFL na Netflixie przyciągnął średnio 24 mln widzów  |  Trump wzywa amerykański Sąd Najwyższy do wstrzymania blokady TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy spodziewają się trudnych rozmów z big techami  |  Agencja OneMulti złożyła wniosek  |  Widownia serialu TVP 1 "Komisarz Alex"  |  Spółka Eutelsat Polska  |  TTV kontynuuje "Kanapowców" i "Back to school"  |  TVN WBD przygotowuje ponad 20 produkcji  |  Nowy serial TV 4  |  Wieczorne audycje sylwestrowe w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Zmiany w serwisach gazet Polska Press  |  Oglądalność "Lego masters" w TVN  |  Zestawienie miesięczników rolniczych  |  Dane Zrzutki.pl o wsparciu finansowym  |  PAIH poszukuje  |  Łódzkie potrzebuje agencji  |  Branża samochodów osobowych zwiększyła wydatki  |  Debiut NFL na Netflixie przyciągnął średnio 24 mln widzów  |  Trump wzywa amerykański Sąd Najwyższy do wstrzymania blokady TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 07-08/2015

Zmieniam branżę

Ze Sławomirem Stępniewskim,
CEO Dentsu Aegis Network Poland
& Eastern Europe, rozmawia
Agata Małkowska-Szozda.

Na gali AdMan Roku podczas odbierania dyplomu za trzecie miejsce powiedziałeś, że rozumiesz kłopot środowiska w głosowaniu na Ciebie. 
Tak, bo nie jestem częścią szeroko rozumianego środowiska mediowo-reklamowego. Czysto po ludzku – nie jestem swój człowiek. Doceniam ludzi z branży jako benchmarki, do których mogę się odnieść. Od jednych uczę się, jak coś zrobić, a od innych, jak czegoś nie robić. Nikogo nie lekceważę, choć wielu pewnie tak właśnie o mnie myśli. To chyba kwestia charakteru. Ciężko mi zmienić punkt widzenia w sprawie tego, dokąd chcę dojść. Negocjacji nie podlega mój system wartości i moja wizja.

My way or the highway? Słuchasz czasem swoich ludzi?
Słucham, ich opinia jest dla mnie ważna, ale kierunków możliwego rozwoju jest zapewne kilkaset. Gdy się wybrało ten jeden, trzeba się go trzymać. A ja w niego wierzę, bo cyfry pokazują, że się nie mylę. To, co zacząłem cztery lata temu, jest jeszcze nieskończoną budowlą. Ale napis X2, który jest na fasadzie naszego nowego budynku – ma swoją symbolikę. Gdy przejąłem zarządzanie po Peterze Fordzie (CEO Aegis Media w Polsce w latach 1998–2011), to zapowiedziałem, że w ciągu trzech lat zrobię zysk razy dwa. A zrobiłem razy trzy. To zasługa mojego zespołu.

Trzecie miejsce wśród ludzi reklamy przyznane głosami środowiska to chyba nie jest szczyt Twoich marzeń?
Nie miałem złudzeń, że będę pierwszy, z powodów, o których rozmawiamy. Dlatego na żadną galę – może poza pierwszym AdManem, przyznaję – nie idę jak po swoje. Za pierwszym razem miałem poczucie, że z moją ekipą zrobiliśmy tak dużo, że to musi zostać docenione. Ale był to też dla mnie superważny punkt zwrotny. Od tamtej chwili nie jestem już niczym rozczarowany, najwyżej coś może mnie pozytywnie zaskoczyć.

Agata Małkowska-Szozda

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.