Antyradio ma szansę na 1,5 proc. udziału w rynku
Leszek Kozioł
Dla stacji rockowej możliwe są różne formaty muzyczne i różne targety wiekowe.
Wyobrażam sobie, że mogą na rynku istnieć dwie, a nawet więcej sieci rockowych. Z tej perspektywy decyzja Eurozet o przeniesieniu częstotliwości Zet Chilli na Antyradio jest słuszna, ponieważ trudno za sukces uznać wyniki sieci Zet Chilli. Potencjał techniczny tej sieci i wykorzystanie zasięgu Antyradia na Śląsku pozwolą na stworzenie projektu o porównywalnym zasięgu technicznym do Eski Rock, której słuchalność w najlepszych okresach dochodziła do 2 proc.
Jeżeli Eurozet dobrze wykorzysta ten potencjał, to pomimo konkurencji z Rock Radiem Agory, może uzyskać dużo większy udział w rynku od tego, który dzisiaj ma Zet Chilli (0,4 procent). Spodziewam się, że nowe Antyradio może przekroczyć poziom 1,5 proc. udziału.
(26.06.2014)