Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 10, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN zastanawia się, czy pokaże antybenefis Kuby Wojewódzkiego (wideo)

screen z Facebooka

Przed rozpoczęciem nowej edycji talk-show „Kuba Wojewódzki” TVN miał wyemitować roast, czyli antybenefis prowadzącego. Po nagraniu program okazał się jednak zbyt ostry i nie wiadomo, czy trafi na antenę.

Osoby występujące w roaście wygłaszają pod adresem bohatera programu (w tym wypadku Kuby Wojewódzkiego) ironiczne teksty, w których padają słowa obraźliwe, a czasem wulgarne. Roast Wojewódzkiego miał trafić na antenę TVN we wtorek 16 lutego, tydzień przed premierą nowej serii odcinków talk-show. Ale nie wiadomo, czy stacja się na to zdecyduje. - Toczą się dyskusje – mówi Edward Miszczak, dyrektor programowy i członek zarządu TVN. - Jeśli nie pokażemy roastu w TVN, to pójdzie w serwisie Player. Na razie to jest pięćdziesiąt na pięćdziesiąt. To byłby pierwszy roast wyemitowany w polskiej telewizji. Nagranie jest bardzo udane, bardzo śmieszne, ale też bardzo ostre. To hard core. Dlatego zastanawiamy się, czy taki program nadaje się do pokazania w telewizji – wyjaśnia Miszczak.
Kuba Wojewódzki na swoim profilu na Facebooku umieścił półminutowy fragment roastu, kończący się planszą „TVN 16.02.2016… chyba”. Decyzja, czy TVN wyemituje ten program, zapadnie do końca tygodnia.

 

(RUT, 10.02.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.