Piotr Walter został Człowiekiem Roku 2005 w konkursie Impactor
24.02.2006, 09:36
Prezes TVN, Piotr Walter decyzją członków Akademii Reklamy został Człowiekiem Roku Przemysłu Mediowego 2005.
Akademia, do której należą przedstawiciele świata mediów i reklamy wybrani przez organizacje branżowe, po raz ósmy rozstrzygnęła wczoraj branżowy konkurs Impactor. Oprócz Piotra Waltera w poszczególnych kategoriach nagrodzeni zostali: Kamil Durczok (najbardziej wiarygodny dziennikarz roku), TVN 24 (najbardziej wiarygodne medium roku), Heyah (najbardziej wiarygodny reklamodawca roku), PZL (najbardziej podziwiana agencja reklamowa roku), Mediacom Warszawa (najbardziej podziwiany dom mediowy roku), Partners of Promotion (najbardziej podziwiana agencja PR roku), Peppermint (najbardziej podziwiana agencja BTL roku), Clear Channel Poland (najbardziej podziwiana firma outdoroowa roku), SMG KRC Millward Brown (najbardziej podziwiany instytut badawczy roku) i Hypermedia (agencja interaktywna roku).(ML, 24.02.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
