Komentatorzy "Szkła kontaktowego" TVN 24 w TVP  |  Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentatorzy "Szkła kontaktowego" TVN 24 w TVP  |  Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentatorzy "Szkła kontaktowego" TVN 24 w TVP  |  Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 15, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Onet.pl chce mieć swój kanał na multipleksie telewizyjnym

Grupa Onet.pl SA zaangażowała się w konkurs na ósmy multipleks naziemnej telewizji cyfrowej – nieoficjalnie dowiedział się "Presserwis". Współpracuje w tej sprawie z Polską Izbą Komunikacji Elektronicznej.

PIKE poprzez swoją spółkę Cable Television Networks & Partners ubiega się o koncesję dla kanału prezentującego aktualne wydarzenia z różnych stron Polski, emitującego audycje poświęcone idei samorządności i funkcjonowaniu lokalnych społeczności, edukacji obywatelskiej oraz różnorodnym działaniom na rzecz interesu publicznego.
- Na razie mogę tylko powiedzieć, że wniosek w konkursie złożyła spółka Cable Television Networks & Partners – mówi prezes tej firmy Ewa Michalska, pytana o współpracę z Onetem. Grupa Onet.pl SA należy do Ringier Axel Springer (ma 75 proc. udziałów) i TVN (25 proc.). Agnieszka Odachowska, dyrektor komunikacji korporacyjnej Grupy Ringier Axel Springer Polska, pytana o udział w konkursie na MUX 8 mówi: - Nie komentujemy sprawy do czasu zakończenia procesu koncesyjnego.
Aleksander Kutela zanim z początkiem sierpnia br. został prezesem Grupy Onet.pl, przez 15 lat pracował w HBO, od 2000 roku jako prezes HBO Polska.
W tym samym, co PIKE i Onet.pl, konkursie na MUX 8 startują jeszcze: Radio Eska (ZPR), Discovery Polska, TV Zone (Agora) i Superstacja. Z kolei inny duży wydawca internetowy, Wirtualna Polska, złożył ofertę w konkursie na stację poświęconą rozwojowi społeczeństwa, gospodarki, kultury i przemianom obyczajowym.
Wirtualna Polska i Onet.pl to dwa największe portale na polskim rynku. Oba w ostatnim czasie inwestują w produkcję wideo. Jak wynika z badania Megapanel PBI/Gemius, serwisy Wirtualnej Polski w sierpniu br. odwiedziło 17,93 mln internautów, a Grupy Onet.pl/RASP – 17,66 mln.

(RUT, KOZ, 15.10.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.