Viva Polska nie przywróci programów rozrywkowych
Do kanału Viva Polska (Viacom International Media Networks Poland) nie wrócą programy rozrywkowe. Ramówkę wypełniać ma tylko muzyka.
Od lipca br. nadawca zrezygnował z nadawania programów typu reality show, a całą ramówkę zajęły pasma z muzyką klubową. Wówczas nie chciał ujawnić, czy zmianę wprowadził tylko na wakacje. – Możemy już potwierdzić, że nadal na Vivie będziemy emitować muzykę. Jesteśmy zadowoleni z wyników oglądalności, ale oczywiście chcemy więcej. Widzimy w muzyce EDM (elektroniczna muzyka taneczna – przyp. red.) duży potencjał, więc wierzymy, że to dobry kierunek rozwoju dla stacji – wyjaśnia Agnieszka Krakós-Gorący, PR manager Viacom International Media Networks Poland.
Jednak w porównaniu wyników za okres 1 lipca - 15 września w 2014 i 2015 roku udział Vivy w rynku spadł z 0,17 proc. do 0,11 proc. – Ale jeśli spojrzymy na wyniki z ostatnich miesięcy, Viva notuje systematyczny wzrost. Dla nas jest to potwierdzenie, że strategia, którą przyjęliśmy, powoli, ale systematycznie zdobywa uznanie widzów – podkreśla Agnieszka Krakós-Gorący. Viva w maju i czerwcu br. miała po 0,09 proc. udziału w rynku, a w lipcu i sierpniu – po 0,12 proc. Nie bez znaczenia jest też fakt, że produkcja telewizji muzycznej jest tańsza niż kanału z programami rozrywkowymi.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 21.09.2015)