Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 25, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Klienci krytykują ceny oferty NC+

Internauci i klienci krytykują ofertę nowej platformy NC+. Jej szefowie zapowiedzieli spotkanie z dziennikarzami na poniedziałek rano.

Kiedy w czwartek NC+ zaprezentowała ofertę, na facebookowym profilu platformy pojawiło się kilka tysięcy komentarzy, głównie negatywnych. Internauci krytykowali przede wszystkim ceny, niekorzystne rozmieszczenie kanałów, a także to, że chcąc mieć te same kanały co dotąd, w NC+ muszą zapłacić więcej. "No mówiąc delikatnie przegięliście z cenami i to ostro na szczęście rynek jest taki jak jest i szybko was zweryfikuje" - pisał jeden z internautów. Inny z gości profilu NC+ wyliczał, że płaci 159 zł i nie ma np. Discovery: "2 tygodnie temu zmieniłem umowę (do tej pory było 189 zł). Pan nie uprzedził mnie, że wyłączą kanały". Kolejny skarżył się, że w porównaniu z N "W pakiecie Comfort+ znikają prawie wszystkie ulubione kanały filmowe". I wyliczał, że traci: "MGM HD, Wojna i Pokój HD, Sundance Channel HD, Romance HD czy Filmbox".
Przedstawiciele NC+ odpowiadali m.in.: "Jest nam przykro, że nasza nowa oferta spotkała się z taką krytyką z Waszej strony".
- Wierzymy, że większość nieprzychylnych głosów wynika z wątpliwości i niepełnej znajomości naszej oferty - uważa Michał Stryjecki, dyrektor ds. PR NC+.
"Jestem zaskoczony reakcją mediów i abonentów. Klientom NC+ oferujemy najtańsze pakiety w tej samej cenie co w N czy Cyfrze+, ale programów jest o kilkanaście więcej" - komentuje w rozmowie z Pieniadze.gazeta.pl Julien Verley, prezes NC+.
Platforma N i Cyfra+ mają łącznie 2,5 mln abonentów. Twórcy NC+ zapowiadają, że zależy im na utrzymaniu dotychczasowych klientów. Abonenci platformy N czy Cyfry+ chcący skorzystać z oferty NC+ otrzymują lepsze warunki niż nowi klienci. Np. pakiet Universe+ proponowany im jest za 49 zł (zamiast 59 zł), a Canal+ Platinium za 99 zł (zamiast 119 zł).
NC+ podjęła działania, by zażegnać kryzysową sytuację i uruchomiła forum Ncpluspytania.pl. Na poniedziałek 25 marca o godz. 10.30 zaplanowano spotkanie zarządu platformy NC+ w jej siedzibie z dziennikarzami.

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.