Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 04, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Chłopaki z Hirszfelda już nie żądają pieniędzy za wypowiedzi dla mediów

"Chłopaki z Hirszfelda", którzy nabrali TVN 24, zdecydowali się, że będą występować w mediach za darmo. Zaznaczają, że będą odpowiadać tylko na najciekawsze pytania.

Młodzi ludzie z warszawskiego Ursynowa, podpisujący się w Internecie "Chłopaki z Hirszfelda", którzy nabrali TVN 24 udając, że ich kolega jest rozmówcą z Atlantic City, nie chcą już pieniędzy za wypowiedzi do mediów. Oświadczyli to w mailu przysłanym do redakcji Press.pl.
Napisali w nim: "nasze działanie nie miało celu oczerniać żadnych konkretnych mediów, był to po prostu wynik naszej pomysłowości i poczucia humoru. Oczywiście mamy zastrzeżenia co do wiarygodności mediów i przedstawianych tam relacji z różnego typu wydarzeń w ostatnim czasie, ale w tym wypadku jak już wspomnieliśmy, nie to było głównym celem".
Twierdzą, że początkowo film pokazujący jak nabrali TVN 24 pokazywali tylko znajomym. Gdy stał się przebojem Internetu, nie wiedzieli jak się zachować wobec dużego zainteresowania mediów. Twierdzą, że chcieli zyskać na czasie i dlatego, zaczęli odpowiadać dziennikarzom, iż chcą pieniędzy za wywiady. Teraz nie oczekują już w zamian pieniędzy. Oświadczają, że będą rozmawiać z tymi portalami, które mailem prześlą im najciekawsze pytania, zapewnią autoryzację i prześlą artykuły przed publikacją do akceptacji (czego prawo prasowe nie przewiduje). Oferty stacji radiowych i telewizyjnych będą rozpatrywać indywidualnie.
Poinformowali nas, że na aukcji podczas Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, chcą sprzedać bokserki, w które ubrany był chłopak, wypowiadający się dla TVN 24 jako rozmówca z Atlantic City. (GK)

(04.12.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.