"Szymon na żywo" w TVN wypadł gorzej niż z taśmy
![](/images/contents/photo_28450_1456626909_big.jpg)
(Fot. Michał Kołyga)
Program rozrywkowy Szymona Majewskiego, który TVN emitował w tym sezonie na żywo, gromadził średnio 1,8 mln widzów – 700 tys. mniej niż "Szymon Majewski Show" nadawany z taśmy wiosną ub.r.
Tegoroczny program Majewskiego "Szymon na żywo" – emitowany w poniedziałki o 21.30 – dał TVN średnio 13,5 proc. udziału w rynku. Liderem tego pasma był TVP 2 z 22,8 proc. udziału (m.in. końcówka i kulisy "M jak miłość", "Tomasz Lis na żywo"), a tuż za nim był Polsat z 22,4 proc. udziału (m.in. pasmo Megahit). TVN wygrał tyko z Jedynką mającą w tym paśmie 7,6 proc. udziału (m.in. Teatr Telewizji). Większy udział "Szymon na żywo" miał w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat), gdzie wybierało tę audycję 15,2 proc. osób mających wtedy włączone telewizory. Tu także TVN był trzeci, za Polsatem (28,1 proc.) i Dwójką (16,2 proc.), a przed Jedynką (6,3 proc.).
Najwięcej widzów w całym sezonie przyciągnął odcinek "Szymona na żywo" wyemitowany 7 maja – obejrzało go 2,2 mln osób (16,3 proc. udziału).
TVN nie podjął jeszcze ostatecznej decyzji, czy program Szymona Majewskiego pojawi się w kolejnej ramówce. Nieoficjalnie mówi się, że notowania satyryka spadły tak jak wyniki oglądalności.
Dane: Nielsen Audience Measurement. (RUT)
(30.05.2012)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)