Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 30, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lidl najbardziej promowaną marką w lutym br.

Lidl to marka, która w lutym br. była najbardziej promowana w mediach - wynika z danych cennikowych Kantar Media. Firma na promocję przeznaczyła 31,5 mln zł. To o 10,9 proc. więcej, niż w analogicznym czasie ub.r.

W sumie wszyscy reklamodawcy na promocję w mediach (telewizja, dzienniki, magazyny, outdoor, indoor, radio, kino) w lutym br. przeznaczyli 2,3 mld zł.
Sieć dyskontów Lidl była w drugim miesiącu tego roku najaktywniejszym reklamodawcą. Sieć sklepów w kampanii wykorzystuje nowy format reklamowy "Dorota, Karol i Goście", za przygotowanie którego odpowiada agencja GPD Agency. W lutym w spotach Lidla u boku Doroty Wellman i Karola Okrasy występowali m.in. Rafał Rutkowski i Jacek Bilczyński.
Kolejną marką aktywną pod względem reklamowym była należąca do Ferrero Polska Kinder, z budżetem 30,8 mln zł (wzrost o 122,8 proc.). Trzecie miejsce pod względem wydatków na reklamę w lutym br. zajęła marka Play - 28,5 mln zł (wzrost o 78,5 proc.). A to za sprawą silnej kampanii reklamowej, m.in. z udziałem Ewy Drzyzgi, prowadzącej "Rozmowy w toku".
Kolejne w zestawieniu były marki: Media Expert - 21,6 mln zł (wzrost o 125,5 proc.) i T-Mobile na Kartę - 18,7 mln zł (w lutym ub.r. nie była promowana).

(DR, 30.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.