MullenLowe MediaHub wygrał regionalny przetarg mediowy marki CCC
(fot. ccc.eu)
Dom mediowy MullenLowe MediaHub wygrał ponadregionalny przetarg na obsługę marki CCC. Działania mediowe w ramach tej współpracy realizowane będą w Polsce oraz na trzech innych rynkach: w Czechach, na Węgrzech i na Słowacji.
Agencja została wybrana w ramach przetargu. Pierwszym efektem współpracy jest kampania reklamowa „Go for more” - MullenLowe MediaHub zajmuje się planowaniem i zakupem mediów (telewizja, kino i inne media) w Polsce, a także na innych rynkach europejskich. Koordynuje działania marketingowe CCC w Czechach, na Węgrzech i na Słowacji, gdzie prowadzona jest aktualnie ta sama kampania. Jednocześnie MediaHub pełni usługi doradcze i planistyczne na rynku austriackim i niemieckim.
Koordynacja na zagranicznych rynkach odbywa się w ścisłej współpracy z mediowymi strukturami IPG Media Brands. Grupa CCC na koniec 2015 roku posiadała 773 salony obuwnicze w 16 krajach.
(AMS, 30.03.2016)