Nowi prowadzący w Polskim Radiu 24  |  Przejście z Polsat News do Euronews  |  Słowo roku w plebiscycie Instytutu Języka Polskiego UW  |  Orlen przesunął termin  |  Podrożał miesięcznik dla kobiet "Elle"  |  TVP 1 liderem niedzielnego pasma  |  Debiut talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Zestawienie kanałów tematycznych w 2024 roku  |  Redaktorka naczelna magazynu "Design Alive"  |  Gazeta.pl i Fundacja Avalon przygotowały poradnik  |  OK Human po przetargu  |  Sanofi/Opella wybiera agencję  |  NASK promuje domeny  |  Revolut z globalną kampanią  |  Widownia Złotych Globów w CBS wzrosła o 7 proc.  |  "The Wall Street Journal" ściąga z Politico czworo doświadczonych reporterów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Nowi prowadzący w Polskim Radiu 24  |  Przejście z Polsat News do Euronews  |  Słowo roku w plebiscycie Instytutu Języka Polskiego UW  |  Orlen przesunął termin  |  Podrożał miesięcznik dla kobiet "Elle"  |  TVP 1 liderem niedzielnego pasma  |  Debiut talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Zestawienie kanałów tematycznych w 2024 roku  |  Redaktorka naczelna magazynu "Design Alive"  |  Gazeta.pl i Fundacja Avalon przygotowały poradnik  |  OK Human po przetargu  |  Sanofi/Opella wybiera agencję  |  NASK promuje domeny  |  Revolut z globalną kampanią  |  Widownia Złotych Globów w CBS wzrosła o 7 proc.  |  "The Wall Street Journal" ściąga z Politico czworo doświadczonych reporterów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Nowi prowadzący w Polskim Radiu 24  |  Przejście z Polsat News do Euronews  |  Słowo roku w plebiscycie Instytutu Języka Polskiego UW  |  Orlen przesunął termin  |  Podrożał miesięcznik dla kobiet "Elle"  |  TVP 1 liderem niedzielnego pasma  |  Debiut talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Zestawienie kanałów tematycznych w 2024 roku  |  Redaktorka naczelna magazynu "Design Alive"  |  Gazeta.pl i Fundacja Avalon przygotowały poradnik  |  OK Human po przetargu  |  Sanofi/Opella wybiera agencję  |  NASK promuje domeny  |  Revolut z globalną kampanią  |  Widownia Złotych Globów w CBS wzrosła o 7 proc.  |  "The Wall Street Journal" ściąga z Politico czworo doświadczonych reporterów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 20, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coca-Cola zmienia hasło i rozpoczyna kampanię (wideo)

Coca-Cola rozpoczyna w czwartek kampanię "Taste the feeling", która prowadzona będzie w 207 krajach, w tym w Polsce. Hasło "Taste the feeling" zastąpi wykorzystywane przez Coca-Colę od 2009 roku "Open Happines". Koncept strategiczno-kreatywny przygotowała grupa 10 agencji.

Jak podkreślał Marcos de Quinto, chief operating officer The Coca-Cola Company, agencje zostały wybrane w trwającym niemal rok globalnym procesie. Cztery wiodące agencje to: Mercado McCann (Argentyna), Sra Rushmore (Hiszpania), Santo (Argentyna) i Ogilvy & Mather (Stany Zjednoczone). - Te agencje pracują nad globalnym konceptem, który jest adaptowany lokalnie - wyjaśnia Anna Jakubowski, Poland & Baltics Franchise general manager Coca -Cola Poland Services. - Oznacza to, że będą miały one nie tylko możliwość wybierania z centralnie przygotowanych materiałów, ale także będą mogły w oparciu o nową, globalną strategię opracowywać własne projekty. 
Na 2016 rok zostało przygotowanych 10 spotów. W Polsce wkrótce zostanie pokazanych pięć z nich. Adaptacją zajęła się agencja McCann. W spotach jako stały element muzyczny będzie się pojawiać muzyka skomponowana specjalnie na potrzeby kampanii przez zespół Aviici -  będzie ona ilustracją muzyczną hasła "Taste the feeling". W jednym ze spotów, pt. "Brother", pojawi się przebój Aviici pt."Hey, brother", kampania w innych spotach wykorzystuje także przeboje innych muzyków, m.in. Queen i Davida Bowiego.
"Taste the feeling" to koncept, który ma pokazać, że bez względu na to, jaki rodzaj Coca-Coli wybieramy (Zero, Light, Regular czy Life), Coca-Cola jest jedna i wyjątkowa. - Bez względu na to, jaką Coca-Colę lubimy, to jest zawsze ta sama Coca-Cola. To właśnie chcemy podkreślić w nowej kampanii - wyjaśnił James Quincey, president, chief operating officer The Coca-Cola Company. Zmiana strategii komunikacyjnej polega na tym, że Coca-Cola wraca do wspólnej dla wszystkich subbrandów idei marki.
Według Rodolpho Echaverria, vice presidenta i global creative & contet The Coca-Cola Company, nowa kampania ma lepiej, niż dotychczasowe, zbalansować przekaz emocjonalny i racjonalny. - "Re-Cocalizujemy" Coca-Colę - powiedział Echaverria. - Chcemy w kampanii pokazywać prostą przyjemność wynikającą z picia Coca-Coli - tłumaczył.
Kampanii w telewizji i kinach towarzyszyć będzie akcja internetowa pod tytułem "Gif  the feeling". To konkurs, którego uczestnicy będą za pomocą samodzielnego stworzonego kontentu wideo i muzyki pokazywać uczucia związane z Coca-Colą.
Przygotowane zostały też materiały na nośniki zewnętrzne, ale od lokalnych oddziałów Coca-Coli zależeć będzie, które media i w jakim stopniu będą wykorzystane.

(AMS, 20.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.