Republika i wPolsce24 szykują filmy dokumentalne  |  Styczniowy cennik reklamowy TVN  |  Mniej wydań "Telekuriera" w TVP 3  |  Oglądalność debiutu programu "Kabaret łączy pokolenia" w TVP 2  |  Miesięczniki dla kobiet drożeją  |  Środowy prime time TVN  |  Widownia "Bitwy o palety" z Zygmuntem Chajzerem w Super Polsat  |  Nowy serwis Grupy Infor PL  |  Zestawienie miesięczników poradnikowych w trzecim kwartale  |  Na dekoderach Avios pojawił się kanał Webcamera.pl  |  Autor "Polityki" z nagrodą  |  Publicysta "Rzeczpospolitej" przewodniczącym komisji diecezjalnej w Sosnowcu  |  McCann Poland wygrywa  |  Performance Group promuje  |  Tyson Fury ambasadorem XTB  |  Forbes otworzył w Madrycie pierwszy klub członkowski  |  Brytyjskie social media zostały zobowiązane do aktywnego zwalczania nielegalnych działań  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Republika i wPolsce24 szykują filmy dokumentalne  |  Styczniowy cennik reklamowy TVN  |  Mniej wydań "Telekuriera" w TVP 3  |  Oglądalność debiutu programu "Kabaret łączy pokolenia" w TVP 2  |  Miesięczniki dla kobiet drożeją  |  Środowy prime time TVN  |  Widownia "Bitwy o palety" z Zygmuntem Chajzerem w Super Polsat  |  Nowy serwis Grupy Infor PL  |  Zestawienie miesięczników poradnikowych w trzecim kwartale  |  Na dekoderach Avios pojawił się kanał Webcamera.pl  |  Autor "Polityki" z nagrodą  |  Publicysta "Rzeczpospolitej" przewodniczącym komisji diecezjalnej w Sosnowcu  |  McCann Poland wygrywa  |  Performance Group promuje  |  Tyson Fury ambasadorem XTB  |  Forbes otworzył w Madrycie pierwszy klub członkowski  |  Brytyjskie social media zostały zobowiązane do aktywnego zwalczania nielegalnych działań  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Republika i wPolsce24 szykują filmy dokumentalne  |  Styczniowy cennik reklamowy TVN  |  Mniej wydań "Telekuriera" w TVP 3  |  Oglądalność debiutu programu "Kabaret łączy pokolenia" w TVP 2  |  Miesięczniki dla kobiet drożeją  |  Środowy prime time TVN  |  Widownia "Bitwy o palety" z Zygmuntem Chajzerem w Super Polsat  |  Nowy serwis Grupy Infor PL  |  Zestawienie miesięczników poradnikowych w trzecim kwartale  |  Na dekoderach Avios pojawił się kanał Webcamera.pl  |  Autor "Polityki" z nagrodą  |  Publicysta "Rzeczpospolitej" przewodniczącym komisji diecezjalnej w Sosnowcu  |  McCann Poland wygrywa  |  Performance Group promuje  |  Tyson Fury ambasadorem XTB  |  Forbes otworzył w Madrycie pierwszy klub członkowski  |  Brytyjskie social media zostały zobowiązane do aktywnego zwalczania nielegalnych działań  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 23, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Homoseksualna para ponownie w reklamach sieci Tiffany & Co. (wideo)

Para homoseksualistów ze styczniowej kampanii reklamowej sieci Tiffany & Co. powraca w spocie reklamowym przygotowanym dla tej marki.

Reklama telewizyjna, za kreację której odpowiada agencja Ogilvy & Mather, jest kolejnym elementem kampanii promocyjnej ”Will you?”.

W globalnym projekcie, który w styczniu 2015 roku debiutował w prasie, pierwszy raz w swojej 178-letniej historii amerykańska sieć handlowa wykorzystała parę homoseksualistów do celów promocyjnych. Wówczas w prasie pojawiła się reklama z fotografią przedstawiającą dwóch mężczyzn obok ilustracji obrączek.

Całość opatrzona została hasłem “Will you?” (tłum. “Zechciałbyś?”).

;

(LL, 23.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.