Blisko 25 tys. razy pokazano w telewizji spot Media Expert z Eweliną Lisowską
W dniach 20 listopada – 28 grudnia br. reklamę sieci sklepów Media Expert z piosenkarką Eweliną Lisowską stacje telewizyjne wyemitowały 24,7 tys. razy – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Według danych cennikowych firma Media Expert za czas reklamowy w telewizji zapłaciła w tym okresie 30,6 mln zł.
Ewelina Lisowska w kampanii sieci Media Expert pojawiła się w drugiej połowie listopada br. W spocie emitowanym w telewizji, radiu i Internecie wykorzystana została melodia jej piosenki "W stronę słońca", do której ułożono słowa promujące sklepy ze sprzętem RTV i AGD - "Włączamy niskie ceny, Media Expert".
Kreacja tej reklamy jest irytująca a media plan tak intensywny, że wielu odbiorcom mediów puszczają nerwy. Internauci zakładają anty fan page, tworzą memy i przeróbki reklam. Przedstawiciele Media Expert zapowiedzieli, że zmieniają mediaplan, by "widzom dać odrobinę wytchnienia" od reklamy.
KOZ