Zasięg dzienny radia w 2024 roku  |  ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Zasięg dzienny radia w 2024 roku  |  ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Zasięg dzienny radia w 2024 roku  |  ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 25, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Niesmaczne billboardy Intermarché promują "smaczny obowiązek" jedzenia jabłek

Plakaty sieci Intermarché to niepotrzebne granie na narodowych symbolach (fot. materiały prasowe)

"Jedz jabłka. Obowiązek patriotyczny jeszcze nigdy nie był tak smaczny" - brzmi hasło kampanii sieci sklepów Intermarché. Zdaniem strategów promocja sieci sklepów nawiązująca do tradycji "Solidarności" jest jednak niesmaczna. 

Kampania sieci Intermarché odwołuje się do zainicjowanej przez "Puls Biznesu" akcji nawołującej do jedzenia polskich jabłek. Layout na billboardach przypomina plakaty NSZZ "Solidarność" z 1989 roku. W czerwony kontur jabłka wkomponowano flagę Polski. - Sieć Intermarché włącza się w inicjatywę wspierania polskich sadowników i przedsiębiorców rolnych, którzy są dla nas ważnymi partnerami biznesowymi - tłumaczy Bartłomiej Tarłowski, PR manager Grupy Muszkieterów. - Opatrzyliśmy to hasło odpowiednią symboliką oraz sprowadziliśmy do obowiązku patriotycznego, który jeszcze nigdy nie był tak smaczny - dodaje zupełnie poważnie. 
Ogólnopolska kampania billboardowa prowadzona jest od 21 sierpnia w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Trójmieście i aglomeracji śląskiej. Projekt plakatu przygotowała agencja Opus B, za kampanię outdooru odpowiada AMS. Firma dziś ma pokazać kolejną odsłonę kampanii.
Marcin Kalkhoff, partner w BrandAuditors, pochwala samą promocję jabłek, lecz jego zdaniem sposób kreacji kampanii za bardzo nawiązuje do "Solidarności". - Ta reklama jest kuriozalna, poszli o krok za daleko. Dziś jabłko kojarzy się z Ukrainą, z zachowaniem Rosji, Putinem – mówi Kalkhoff. Podobnego zdania jest Bartłomiej Brach, strateg w butiku kreatywnym One Eleven, który zauważa, że w ten sposób market chce wykorzystać obywatelskie zaangażowanie do podniesienia sprzedaży, co wcale nie buduje marki. Każe raczej wątpić w jej uczciwość. - Tym bardziej, kiedy francuska sieć handlowa próbuje do swoich działań dodatkowo mieszać "Solidarność" i jej dziedzictwo – podsumowuje Brach.  

(DR, 25.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.