PZU chce kupić 70 sekund ciszy w TVP
"Jeśli trzeba, kupimy tę minutę" - napisał rzecznik prasowy PZU Michał Witkowski na Twitterze. To odpowiedź firmy na fakt, że TVP nie chce się włączyć do medialnej akcji "70 sekund ciszy", której celem jest upamiętnienie 1 sierpnia rocznicy powstania warszawskiego.
Ponad 50 mediów elektronicznych, w tym kilkunastu komercyjnych nadawców telewizyjnych, 1 sierpnia o godz. 17 na 70 sekund zastąpi swój program tymi samymi materiałami wizualnymi i dźwiękowymi dotyczącymi powstania (przygotowała je agencja Ogilvy & Mather, inicjator akcji). TVP odmówiła udziału we wspólnym przedsięwzięciu, a podane powody tej odmowy ściągnęły na publicznego nadawcę krytykę.
Dziś rzecznik prasowy PZU SA Michał Witkowski napisał na Twitterze, że PZU może wykupić tę minutę dla potrzeb akcji. W rozmowie z NaTemat.pl podał, że firma zleciła już domowi mediowemu wykupienie czasu w bloku reklamowym w TVP 2 przed "Teleexpressem".
Ruszyła kampania społeczna Fundacji PZU "Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym".
(31.07.2014)
