Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 06, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Złoty medalista olimpijski Zbigniew Bródka reklamuje mleko marki Łowicz

Złoty medalista Zbigniew Bródka doczekał się pierwszego kontraktu reklamowego (fot. DR)

Panczenista Zbigniew Bródka, złoty medalista tegorocznych igrzysk w Soczi, dostał pierwszy angaż w reklamie. Zainwestowała w niego OSM Łowicz, producent mleka Łowicz.

"Mleko na wagę złota" to hasło promocyjne kampanii mleka marki Łowicz, której twarzą został Bródka. Działania z jego udziałem prowadzone są na nośnikach zewnętrznych, wkrótce obejmą także telewizję. Za kreację kampanii i zakup mediów odpowiada agencja Inter Test.
Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska, szacuje, że Bródka za udział w tej reklamie mógł otrzymać ok. 100 tys. zł. - Sukces sportowy pomaga przyciągnąć uwagę do marki. Za sprawą Bródki mleko z Łowicza wyróżni się na tle konkurencji. Esencją marketingu sportowego jest transfer wizerunku, czyli zwycięstwa sportowca przechodzą na markę - mówi Kita.
Łukasz Łyczkowski, PR manager agencji Havas Sports & Entertainment, zwraca uwagę, że Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu została sponsorem Zbigniewa Bródki jeszcze przed igrzyskami w Soczi. - Nie można w takim razie stwierdzić, że jest to próba wykorzystania chwilowego zainteresowania wokół złotego medalisty, ale potwierdzenie właściwie zainwestowanych pieniędzy – tłumaczy Łyczkowski.
Jego zdaniem głównym czynnikiem łączącym panczenistę z reklamowanym produktem jest lokalność. – Zbigniew Bródka jest strażakiem w łowickiej komendzie. Pod tymi względami kampania na pewno jest spójna – mówi Łyczkowski.
Jednak w jego opinii sam pomysł na promocję nie jest interesujący, a hasło „na wagę złota” można przypisać do wielu produktów.

(DR, 06.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.