Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 12, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Albert Einstein promuje nowe karty Deutsche Banku

Wizerunek Alberta Einsteina znalazł się na kartach IQ Banku

"Dla tych, którzy wiedzą, jak kupować z IQ" - to hasło pierwszej kampanii produktowej połączonego Deutsche Banku.

Trwająca w marcu kampania nowych kart IQ MasterCard World oferowanych przez Deutsche Bank została podzielona na dwie fazy - teaser i reveal. W obu Deutsche Bank posługuje się wizerunkiem Alberta Einsteina, który jest widoczny na nowych kartach IQ Banku. - Jego najbardziej rozpoznawalne zdjęcie z wystawionym językiem symbolizuje nie tylko inteligencję, ale też dystans do siebie i otaczającego świata. Wszystko po to, by zwrócić uwagę na przesłanie towarzyszące naszym nowym kartom IQ, którym jest sztuka inteligentnych i przemyślanych zakupów - mówi Łukasz Purzycki, dyrektor departamentu marketingu, eCommerce i CRM w Deutsche Banku.
W pierwszej fazie kampanii (tzw. teaser) przechodnie nie wiedzieli, jaka marka i produkt kryją się za kolorową kreacją z hasłem "dla tych, którzy wiedzą...". Billboardy, citylighty, mural w centrum Warszawy oraz kampania internetowa kierowały na stronę Dlatychktorzywiedza.pl. Jednak tam w fazie teaserowej nie można było znaleźć odpowiedzi na pytanie o promowaną markę i produkt. Na stronie można za to było wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania był wyjazd na zakupy w Paryżu.
W drugiej fazie kampanii (tzw. reveal), która zacznie się 13 marca, Deutsche Bank ujawni produkt i markę. - Chcieliśmy, aby nasza kampania intrygowała, odróżniała się nie tylko od innych bankowych kampanii, ale także od naszych dotychczasowych kreacji. Nasz Einstein to trochę przymrużenie oka kierowane do rynku reklamowego, na którym często w kampaniach wykorzystywani są celebryci – mówi Łukasz Purzycki z Deutsche Bank.
Kampania reklamuje nowe karty debetowe i kredytowe dostępne w ofercie Deutsche Banku.
Autorem key visuala karty jest agencja Directors, a autorem kreacji kampanii - agencja AdBirds. Nośniki reklamy zewnętrznej i powierzchnię w Internecie zaplanował i zakupił dom mediowy PHD. Kampania będzie prowadzona też w prasie.

(AMS, 12.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.