Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 05, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sokołów będzie współpracować z vlogerem, którego pozwał (wideo)

Piotr Ogiński jest autorem wideobloga "Kocham gotować" (fot. YouTube)

Firma Sokołów SA przyjęła przeprosiny vlogera kulinarnego Piotra Ogińskiego i wycofa z sądu sprawę, którą mu wytoczyła.

Spółka mięsna pozwała Piotra Ogińskiego, który opublikował w swoim kanale „Kocham gotować” na YouTube filmik z porównaniem tatara z Sokołowa i świeżo zmielonego mięsa. W materiale vloger zasugerował m.in., że w tatarze z Sokołowa musi być dużo chemii. Producent tatara skierował do sądu pozew przeciw internaucie, w którym zażądał przeprosin i zapłaty 150 tys. zł na organizację społeczną.
Za blogerem murem stanęła rzesza internautów, powstały memy wyśmiewające Sokołów i jego postępowanie, stronnicy blogera oblegali fan page spółki na Facebooku. Pojawiały się również komentarze krytykujące Ogińskiego za nieprofesjonalne przeprowadzenie porównania produktu, ale eksperci od PR uważali, że Sokołów popełnił błąd pozywając vlogera.
Dziś bloger na oficjalnym fan page bloga "Kocham gotować" przeprosił firmę Sokołów: "Moim celem nie było uderzanie w jakąkolwiek markę, ale zwrócenie uwagi na problem z którym każdy, kto ma pojęcie o gotowaniu się prędzej czy później zetknie. Żeby nie było że nie potrafię przyznać się do błędu, przepraszam grupę Sokołów, chyba rzeczywiście trochę przegiąłem" (pisownia oryginalna). Kilka godzin później firma Sokołów oświadczyła na swoim profilu na Facebooku, że przyjmuje przeprosiny i w związku z tym planuje wycofanie pozwu.
"Być może rozwiązanie, którego użyliśmy było niewspółmierne, jednak uważamy, że powinno się reagować w sytuacji nieobiektywnej oceny produktów, dobrego imienia firmy, jej pracowników i dostawców, za których pracodawca jest odpowiedzialny" - czytamy w oświadczeniu firmy. Jednocześnie Sokołów zapowiedział, że planuje dyskusję z udziałem ekspertów (blogerów, vlogerów) na temat wolności w Internecie i interesów marki.
Nieoficjalnie "Presserwis" dowiedział się, że Sokołów podejmie także współpracę z blogerem Piotrem Ogińskim.
Ogiński nie chce rozmawiać o sporze z Sokołowem, sprawę tę uważa za zamkniętą.

(DR, 05.09.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.