Personalizowane puszki Coca-Coli dla gości Kuby Wojewódzkiego
(Fot. coca-cola.pl)
W ramach kampanii "Podziel się radością” Coca-Cola promuje się w programie Kuby Wojewódzkiego.
W programie TVN "Kuba Wojewódzki" gościom podano puszki Coca-Coli z ich imionami. Prowadzący w połowie programu, kiedy na sofie siedzieli już goście - Marcin Tyszka i Mela Koteluk – poprosił o coca-colę. Następnie Wojewódzki zaaranżował wspólne otwieranie i picie napoju. - Zdecydowaliśmy się pokazać spersonalizowane puszki Coca-Coli w programie Kuby Wojewódzkiego,bo oprócz dużej popularności programu, osoba prowadzącego gwarantuje dużą dawkę humoru, uśmiechu i dystansu do samego siebie oraz zaproszonych osób - mówi Beata Ptaszyńska-Jedynak, public affairs and communications manager Coca-Cola Poland Services.
Puszki Coca-Coli pojawią się jeszcze w jednym programie Wojewódzkiego. Firma nie podaje, jaką kwotę zapłaciła za promocję w programie.
Imienne puszki są elementem kampanii marketingowej marki prowadzonej pod hasłem "Podziel się radością". - To bardzo fajny sposób na promocję. Buduje bliskość marki i konsumenta, powoduje, że czujemy się wyróżnieni i wyjątkowi. Internet aż huczy od memów z tymi puszkami– ocenia Marcin Kalkhoff, założyciel firmy BrandAuditors.
Podobnego zdania jest Lech C. Król, współzałożyciel agencji Adwertajzing. - Coca-Cola z przytupem wkracza w świat napędzanej Internetem personalizowanej reklamy - uważa Król. - Patrząc na puszkę lub butelkę ze swoim imieniem, każdy może stwierdzić: "To moja cola” - dodaje.
DR